Bestonden er vroeger.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Merryl, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Volgens mij hadden alle merken die.
    Ik hoorde ooit op een managementstraining dat het niet zo zeer met anatomische verschillen te maken had, maar met kosten. In de beginjaren waren die superabsorberende korrels erg duur, en was het economisch interessant om die alleen op de plekken die belangrijk waren aan te brengen. Later werd die grondstof goedkoper en gingen ze die gelkorrels door de hele luier heen doen.

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik heb wasbare luiers, die kan je aanpassen voor jongens/meiden. Aangezien ik 2 buikslapende jongens heb, vouw ik de inlegger aan de voorkant dubbel. Is wel zo handig dat ie dan daar meer opneemt

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Up & go van libero ja dat ken ik nog wel.
    Nu ik de pakken zie begint er wel iets te dagen inderdaad. Ik ben de jongste thuis en 14 jaar geleden zag ik voor het eerst een luier van oudste neefje.

4. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Ze bestonden wel maar waren volgens mij niet zo een succes. Waren zo weer uit de handel.

5. Islah

Islah Niet meer actief

Vind het altijd zo grappig dat ze zo'n glaasje blauw vloeistof erop kieperen. Idem met maandverbandreclames...

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, die heb ik als baby idd ook aangehad, die plastic broekjes met een hydrofielluier erin, vastgezet met een veiligheidsspeld waar moeders zo lekker mis mee konden prikken.... ;)

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'baby en dreumes'

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ja mijn moeder vertelde dat ze vroeger heel trots door de winkel liep met 1 blauw en 1 roze pak.

9. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.187
    10.774
    113
    Ik vind de Lidl maat 4, met roze hondjes, wel erg meisjesachtig :)

10. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.146
    1.836
    113
    hihi nou die luiers zijn grappig.
    C slaapt nu ook op de buik kond omhoog dus als ik ze voor niet goed doe is ze zo nat haha

Deel Deze Pagina