Volgens mij hadden alle merken die. Ik hoorde ooit op een managementstraining dat het niet zo zeer met anatomische verschillen te maken had, maar met kosten. In de beginjaren waren die superabsorberende korrels erg duur, en was het economisch interessant om die alleen op de plekken die belangrijk waren aan te brengen. Later werd die grondstof goedkoper en gingen ze die gelkorrels door de hele luier heen doen.
Ik heb wasbare luiers, die kan je aanpassen voor jongens/meiden. Aangezien ik 2 buikslapende jongens heb, vouw ik de inlegger aan de voorkant dubbel. Is wel zo handig dat ie dan daar meer opneemt
Up & go van libero ja dat ken ik nog wel. Nu ik de pakken zie begint er wel iets te dagen inderdaad. Ik ben de jongste thuis en 14 jaar geleden zag ik voor het eerst een luier van oudste neefje.
Vind het altijd zo grappig dat ze zo'n glaasje blauw vloeistof erop kieperen. Idem met maandverbandreclames...
Ja, die heb ik als baby idd ook aangehad, die plastic broekjes met een hydrofielluier erin, vastgezet met een veiligheidsspeld waar moeders zo lekker mis mee konden prikken....
hihi nou die luiers zijn grappig. C slaapt nu ook op de buik kond omhoog dus als ik ze voor niet goed doe is ze zo nat haha