gevoel alsof ik ongesteld moet worden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wenrose, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16
    Hoi dames,
    Ik ben nu ruim 7 weken.
    In het begin veel rugpijn en soort ongi gevoel gehad. Afgelopen maandag echo, en het hartje klopt.... wauw!
    Maar ik heb vanaf t weekend veel last van m'n darmen en soms ongelooflijk soort ongesteldheids gevoel/kramp het houdt even aan en ebt dan weg. Ik verlies geen bloed. Herkent iemand dit, ze zeiden op het ziekenhuis dat t erbij hoort! Maar gisteren en vandaag was t een keer echt heftig, t voelt wel iets anders als ongi maar een zelfde soort kramp. Pffff ben zo onzeker:)
    Thanx

2. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Dat heb ik ook. Dit is mijn tweede zwangerschap. Bij de eerste nergens last van gehad, maar nu vreselijke kramp. Ik ben nu 10'weken dus hoop dat t minder wordt

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb ook dat gevoel, maar eigenlijk al vanaf 8dpo en dan eerst constant en nu is het met vlagen. Kan het me ook niet herinneren van m'n dochter maar t zal er wel bij horen denk ik :)

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb die menstruatiekrampen gehad tot in de 8ste / 9de zwangerschapsweek en ja het is echt akelig maar hoort er helaas bij.

5. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ik had dat ook rond dat termijn.. Er gebeurt natuurlijk ook van alles daar.
    Fijne zwangerschap gewenst!

6. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    ja heb ik ook gehad, hoort er inderdaad bij. Geloof dat dat het groeien van de baarmoeder is wat je dan voelt. Fijne zwangerschap toegewenst!

7. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16
    Thanx voor de reacties! Fijn om te horen!
    Het is me ook allemaal waard, maar ben soms onzeker of het allemaal erbij hoort. :)
    Jullie ook gefeliciteerd:)

8. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ook ik heb al een dikke week buikkrampen alsof ik ieder moment ongesteld kan worden! Ben dan ook iedere keer blij dat als ik naar het toilet ga niets roods zie!! Ik lees overal dat het er bij hoort..

9. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Vaak lijkt het je baarmoeder maar zijn het darmkrampen. Geen bloed, betekent meestal dat het goed zit.

10. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16
    Het is vandaag een stuk minder. Wel last idd van mijn darmen nu:)
    Nu gaan genieten ipv me elke keer ongerust te maken :)
    Bedankt!!

Deel Deze Pagina