Vanwege de trainingstijd van 1 van de kinderen eten wij op vrijdag voortaan soep. We varieren in soorten soep, maar wil er dan ook nog iets bij eten. Kom vaak op hetzelfde uit, dus ben benieuwd wat jullie bij de soep eten?
Wij altijd brood, liefst oergebakken in brokken op tafel of geroosterd. Verder vinden wij niks erbij passen. De soep geeft voldoende smaak en variatie.
Wij eten ook altijd hetzelfde haha dus ik lees wel even mee. Als we soep eten, eten we meestal tomatensoep met vermicelli. Dan erbij; afbakstokbrood of gewoon brood. Ik soms roggebrood maar dat lust de rest niet. Soms maak ik zelf (eier of huzaren) salade en een gewone salade voor man en mij. Kinderen krijgen rouwkost erbij. Man een gebakken ei. Ben langer aan het koken dan een gewone maaltijd soms haha.
Vaak brood inderdaad, we hebben dan nog wel wat smeersels erbij staan. Soms ook quiche of frittata. Zoiets vinden wij zelf het lekkerst/handigst bij soep.
Stokbrood met kruidenboter en kruidenkaas. Wraps gevuld met kaas, tomaat, lente-uitjes uit de oven. Simpele hartige taart. Belegde bolletjes.
Chiabatta/Turks brood met pesto en mozzarella uit de oven of chiabatta met tomaatjes, pesto en cheddar uit de oven of stokbrood/breekbrood met kruidenkaas...de soep vult meestal al goed.
Ligt hier een beetje aan de soep: Loempia’s Pitabroodje met falafel Tosti Frittata Broodjes met ei-ham-preisalade Broodje brie, filet americain, tonijnsalade oid Stokbrood met smeersels Puntje met knakworst Quiche Salade
Broodje ei broodje knakworst of stokbrood met rookworst tosti Dan heb ik toch meer het gevoel dat ik echt gegeten heb
Ik eet er heel graag een stokbrood met kruidenboter bij. Vriend heel graag een ei, omelet met brood. Of uitsmijter. Nja, is hetzelfde he
bij tomaten soep: boterham kaas uit de airfryer (tosti-achtig) of brood met kruidenboter uit de airfryer (lekker gesmolten en aangebakken) soepstengels
Stokbrood met kruidenboter en tapenades Knoflookstokbrood Kaas-uienbrood Ciabatta met biefstuk, rucola, tomaat, rode ui en een dressing Ciabatta met pesto, tomaat, rucola en gerookte zalm Focaccia Wraps Quiche En vaak nog salade ernaast. Als mijn man Turkse soep maakt eten we meestal erbij: Turks brood belegd of met menemen erbij (Turks roerei met groenten) Bladerdeeghapjes Pitabroodje met falafel
Avocadosalade! Rucula Slamelange Komkommer Feta blokjes Tomaten Rode ui Knoflook Avocado in stukjes Italiaanse kruiden Dressing: 1 eetlepel Griekse yoghurt Knoflook Avocado Olijf olie Door elkaar mixen. De hoeveelheden doe ik allemaal op gevoel
Hier ook altijd brood. Ik koop dan een stokbrood in plakjes en wat smeersels erbij. Deze week maak ik er per toeval ook een maiskolf bij, had ik zin in.
Wij eten altijd pistoletjes uit de oven, doen we meestal kruidenboter op of we maken een stokbroodje kruidenboter. Ik maak zelf altijd soep dus het is gewoon een rijkelijk gevulde soep. Wij eten eigenlijk nooit iets anders dan broodjes bij de soep.
Gewoon stokbrood. Wij hebben ook wekelijks een soepdag. Die is net bedoeld als makkelijke dag qua eten, dus dan ga ik echt niet in de weer met wraps en tapenades en croques. Soep en brood, that's it. En het smaakt altijd
Hier ook pistolets/stokbrood. Jongens eten meestal pistolets zo of met beleg en oudste en ik maken er meestal kruidenstokbrood van.