Waar ben jij nou zooo onwijs verliefd, gek, gelukkig mee? en waarom? ennuh niet alleen zwijmelen over je mannetje (of vrouwtje) he
Met Louise natuurlijk! Omdat ze het mooiste, liefste en meest fantastische meisje ter wereld is en ik nog steeds niet kan begrijpen dat dit prachtige wezentje aan mij is toevertrouwd... Zij maakt me dolgelukkig!
ons leventje samen, en aangezien we nog geen kindje hebben, is onze puppy degene waar we helemaal gek mee zijn
Mn hele leventje dat compleet is gemaakt met mn man en ons mooie meisje dat gewoon geweldig lief,mooi en een (b)engelje is
Met mijn man en onze 'kindjes'2 katers en 1 hond... Ben helemaal gelukkig met mijn 'gezinnetje '! Groetjes,
Met mijn kinderen natuurlijk! En met een goeie vriendin van me die een paar deuren verderop woont en waar ik altijd naar toe kan 'vluchten'.
Ben heel gelukkig met mijn vriend en onze keuze om samen een kindje te willen. Ook ben ik blij met de liefde die ik mijn huisdieren kan geven en de liefde die ik weer terug ontvang van de huisdieren. Ben ook erg blij met de familie-kennissen-vriendenkring die we hebben. En eigenlijk mag ik mezelf ook gelukkig prijzen met mijn baan, heb een leuke baan, waar ik met plezier naar toe ga. Groetjes Taby.