Ja dat zag ik ook. Ik vond de wibra niet fijn, maar lees hier dat anderen dat dus wel vinden. Kost iig 8 euro, dus leuke prijs.
Het is maar net of je er iets voor voelt maar bij de kringloop winkel kun je soms ook hele leuke treffen. Even in de wasmachine en het is weer schoon. Zo kwam ik in de zwangerschap thuis met 2 leuke boxkleden voor 5e in totaal
Die van de wibra zijn echt heel fijn, heerlijk zacht en kunnen gewoon in de wasmachine en droger. Ik had een duurder kleed bij de prenatal gekocht, maar die beviel veel minder goed (de boy-versie van het kleed dat hier eerder is genoemd). Na 1 keer wassen niet echt mooi meer, en die dikke letters in het midden zien er leuk uit, maar liggen niet lekker voor je baby. De wibrakleden zijn wel dun, dus ik heb er een paar op elkaar liggen.
6 euro gehaald bij Wibra (roze) Super zachte stof en lekker dik ! ben het helemaal met je eens dat je daar niet zoveel voor hoeft te dokken
Ik heb gisteren op de negenmaandenbeurs het roze boxkleed nijntje flower gekocht voor 25,-. Ik kon deze al niet overal meer krijgen, dus gisteren toch maar meegenomen. Nu ik dit typ, denk ik, zou 1 kleed wel genoeg zijn? Hoe is jullie ervaring daarmee?
Ik heb op de negenmaandenbeurs woensdag 2 kleden gevonden voor 30,- en nog behoorlijke dik ook! Ben echt superblij ermee. Dacht eerst ook voor zo'n dure prijs moeten we het maar met 1tje doen maar deze aanbieding kon ik niet laten.
Hier 2 boxkleden, een van plastic, een van eerder genoemde Wibra, 1 dikke van Tiamo. Die van Wibra vind ik superfijn! Twee grote voordelen: - Doordat hij dun is kan je hem heel makkelijk oprollen en in je luiertas meenemen, ideaal bij bezoek! (lukt niet met dikke) - Doordat hij dun is, kan hij gewoon bij een wasje erbij gedaan worden. (lukt niet met dikke, moet apart) Als je er 2 op elkaar legt, of een plastice eronder ligt je kindje als een prinses.
Inmiddels geslaagd voor deze op de 9 maandenbeurs alleen dan samen voor 30 euro bol.com | Jollein Little Naturals - Organic Birdy Boxkleed - Fuchsia / Turquoise... bol.com | Jollein Waffle - Boxkleed - Fuchsia / Roze | Baby