Echt werkelijk alles ! Heb veel blauw gezien maar ook gewoon creme en bruin . Het is in de tweede hal en dan bij de la Place
Ik had de girl boxkleed van prenatal in jan. gekocht voor 23 euro. Heel erg blij mee en erg dik. De wat goedkopere boxkleden van zeeman of wibra zijn wat dunner. Ik vind ze niet zo fijn voor de baby omdat ze dan nog meer op het hout liggen van de box
Ik heb er 2 van jolein. Die zijn wat duurder. Maar heb er ook 1 van de wibra voor nood. Vind hem wel dun, maar voor nood kan die wel
MARJO-LYN - Prijslijst Zo leuk!! (en niet alleen omdat het de moeder van mijn zwager is). Wij kregen altijd te horen: waar heb je dat kleed vandaan?
Toevallig aan het surfen: vanastenbabysuperstore.nl Daar hebben ze boxkleden van jolein voor 20 euro.
Bij VanAsten (Tilburg) hebben ze veel betaalbare boxkleden. Ik raad je alleen aan om via de webshop te bestellen, want die winkel is echt chaotisch. Ik ben daar van het weekend geweest en ik heb een lekker dik, mooi boxkleed gekocht voor 30 euro.