Nuna IVVI kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dame28, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dame28

Dame28 Actief lid

26 nov 2013
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vinden jullie van deze wagen??? Ik was van plan te gaan voor een bugaboo cameleon en kwam toen deze tegen. Weet iemand of deze wat hoger is? Vooral de boodschappenmandje is erg ruim, heel handig!

2. a flower

a flower Actief lid

13 aug 2013
    295
    0
    16
    Ja, wij hebben die wagen besteld, komt over 3 weken! :D
    Wij vonden dit echt een mooie kinderwagen, die boodschappenmand lijkt ons ook heel handig!
    Mijn man is best lang, en ik ben gemiddeld en we konden er prima achter lopen.
    We wilden eerst de joolz, maar deze leek ons toch beter, en handiger omdat de banden niet lek kunnen ;)

3. Dame28

Dame28 Actief lid

26 nov 2013
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet jij hoe de hoogte is van de wagen? In vergelijk met cameleon/ joolz ??? Welke kleur heb je gekozen? En is de stof glimmend, zo leek het op de foto's....?!

4. a flower

a flower Actief lid

13 aug 2013
    295
    0
    16
    De hoogte is ongeveer te vergelijken met de joolz. De cameleon weet ik niet, want die hebben we niet getest ;)
    We hebben de grijze versie gekozen. Zwart leek mij iets te warm en te donker in de aankomende zomer, en de beige vond ik niet zo mooi.
    De stof is niet glimmend, het is wel een normale stof.
    We kunnen helaas nog geen foto doorsturen van onze kinderwagen, omdat we het nog niet hebben, anders zou ik het even laten zien hoe het in het echt lijkt.
    In de winkel waren we iig helemaal enthousiast!

5. Dame28

Dame28 Actief lid

26 nov 2013
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super! Ik ga hem eerdaags even in het echt bekijken:)

6. Aafke1986

Aafke1986 Niet meer actief

Wij hebben hem ook besteld en hij is laatst bezorgd. Supermooie en praktische wagen! Idd lekker hoog (niet zo hoog als de stokke), zitje kan naar voren en achteren, heel makkelijk en compact in te klappen, ruime boodschappenmand, handig schaduwdekje die je zo uit de klep haalt... en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
    Het is een nieuwe wagen, helaas dus nog geen reviews, maar ik heb er vertrouwen in! Mede omdat Nuna degelijk spul maakt.

Succes!

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.216
    113
    die wagen is hier ook een goeie kanshebber. Baal er alleen van datie nog niet tweedehands te krijgen is, vind hem wel duur

8. Dame28

Dame28 Actief lid

26 nov 2013
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn toch voor de cameleon gegaan, man vond de Nuna niet mooi! Ikzelf vind het best een mooie wagen maarja

Deel Deze Pagina