begin novembe hebben we een week een huisje in engeland gehuurd. We nemen met de auto de boot vanuit ijmuiden. Nu ben ik vandaag gebeld door dfds op de heen weg it de boot vol met voetbal supporters van chelsea..... Ze adviseen om een ander dag te reizen... Maar wat nu te doen? Aan gezien we met twee kinderen reizen twijfel ik nu erg wat te doen... 1 gewoon wel gaan en het lawaai/evt. Overlast voor lief nemen? 2 dag eerder gaan en een extra overnachting in de uk hebben, en dus wel langer vakantie maar ook weer hoger kosten...? 3 dag later gaan maar dan wel direct in het huisje kunnen.... De boot komt om 900 uur aan en we kunnen op de dag van aankmst, vrijdag, pas om 16 inchecken.... Wat zouden jullie doen?
In ieder geval optie 2 of 3, dat ligt eraan of je de hogere kosten en de extra vakantiedag kan hebben? Anders. Optie 3...
Zonder kinderen was ik evt gewoon gegaan, maar met kleintjes zou ik denk ik optie 3 pakken als de andere een te dure grap zou worden. Kunt niet zomaar weg van een boot als het lawaai toch tegenvalt. Zou jammer zijn als de voorpret er niet zou zijn. Veel plezier iig alvast in november!
Ik zou de last voor lief nemen. Dat de bewaking de boel maar een beetje in 't oog houdt en dan moet het toch wel lukken? Maar ik zou mij geen dag vakantie laten afnemen door een stel voetbal"fans". Als ze werkelijk fan zijn (en niet als enige doel hebben de boot af te breken), kunnen ze dat op een beetje vriendelijke manier ook.
Al dfds al belt om te zeggen dat er overlast kan zijn. Dan verwachten ze wel veel drukte. Dan zou ik het niet doen. Je hoort toch alles wat in de gang gebeurd, en de kamers naast je.. Ik zou geloof ik dan een extra nacht pakken. Omdat ik het zonde vind om die eerste nacht kwijt te zijn. Of het moet om een langere vakantie zijn.. Een nacht bed and breakfast kan ook gezellig zijn. Of misschien toch een dagboot? Ook niet ideaal misschien, maar dan kun je die avond nog in de huisje..
Ik zou voor optie 3 kiezen. Als dfds er al over belt dan verwachten ze veel overlast en Engelse supporters staat ook niet bepaald bekend om hun nette gedrag. Die lopen over het hele schip stomdronken herrie te schoppen.
Hebben de knoop door gehakt. Gaan toch vrijdag pas. Onze kinderen zijn beide behoorlijk gevoelig voor drukte en hebben hun slaap hard nodig. Twee dagen met ze rond slepen gaat het begin van onze vakantie geen goed doen. We gaan nu donderdag naar bijv de dierentuin oid, vrijdagochtend gaan ze nog een paar uurtjes naar kdv ipv donderdag zo dat wij rustig de auto kunnen in pakken. En dan.... Op reis!