Hoi, man en ik willen een weekendje naar Den Bosch.. hebben jullie tips voor ons? we denken erover om een dagje naar een wellness oord te gaan (liefst met badkleding) maar kan dat in DB? en tips mbt overnachting: lekker ontbijt is een must! Andere leuke tips: musea? natuur?
tjee of ze een wellness in de buurt hebben weet ik niet ze hebben wel een heerlijke zwembad en daar heb je ook vele mogelijkheden sportiom heet dat... eten kan je in de stad heerlijk door de gehele stad zijn er verschillende lekkere tentjes er zijn vele oude monumenten en de kerk is een aanrader heel mooi vooral in deze tijd.. voor de rest ik zou het niet weten het is een mooi stad op zich vind ik dan wil best voor je rond neuzen
In Rosmalen (gemeente Den Bosch) zit Welkom bij de Thermen - De Thermen Weet alleen niet of het met of zonder badkleding is, ben zelf niet zo'n sauna mens. Er staan een paar supermooie B&B's op: Den Bosch - BedandBreakfast.nl Vooral die in de Uilenburg ziet er schattig uit.... Denk dat de meeste B&B's in de binnenstad wel aardig zijn. Ik wou dat ik daar naar had gekeken voor onze huwelijksnacht... Hadden feest in hartje Den Bosch dus ook hotelkamer in centrum genomen, viel nogal tegen. Noord Brabants museum hebben ze vaak leuke tentoonstellingen. Rondvaart in de dieze, stadswandeling, lekker shoppen en gezellig keuvelen in 1 van de vele cafe's. Veel plezier! Als je vragen hebt, mag je me altijd PB-en.
In Den Bosch zelf zit een prachtig resort; Devarana. Zit er nu zo'n 2 jaar en is echt ongelooflijk mooi en echt relaxen...... B&B weet ik niet...... Veel plezier alvast!
Zit Deshima ook nog in Den Bosch op de Schutskamp? Daar ging ik altijd zonnebanken haha, maar was een groot sauna gebeuren!
Natuur: het Bossche Broek, vanuit de binnenstad wandel je zo het natuurgebied in. Een aanrader als je even de drukte wil ontvluchten.
Deshima is nu dus al een tijdje Deverana. Echt een super de luxe sauna complex! Voor mogelijke badkleding dagen, zou ik even op de site kijken van Deverana. (via Google) Daarnaast zou ik gewoon even bellen met het VVV kantoor in denbosch. Aangeven wat ongeveer je wensen zijn en of zij willen mee denken? Ben zelf Bosschenaar en er zijn genoeg plekken voor overnachtingen en een tal van eettentjes waar je kunt ontbijten/brunchen/lunchen. Vooral in het centrum!
We hebben geen sauna waar je dagelijks met kleding in mag. Die zit wel in nijmegen, het saunadome (geloof ik). B&B zitten hier genoeg, ook de dorpjes om Den Bosch heen hebben er een hoop. Eten in Den Bosch kan echt in heel veel restaurantjes. Veel plezier hiero!
in het Sportiom zit ook een sauna complex(je) En de Thermen in Rosmalen, die hebben tegenwoordig ook "privé" sauna's waar je dus met badkleding mag. En tips voor 's avonds eten? Korte Putstraat!!!!!
het in Nijmegen zit Sanadome, maar dat zou ik niet combineren met Den Bosch, dan zou ik een weekendje Nijmegen doen (maar mijn hart ligt in Den Bosch.. dus dat zou ik toch sneller adviseren hahahahaa.. ik woon nu in Nijmegen, maar ben Bosschenaar)
Oo dank jullie wel! ik ga de b&b site aflopen.. en die sauna checken en dat natuurgebied klinkt heerlijk en helemaal dat het op loopafstand is.. staat het aangegeven ergens of hoe weet ik warar het is? en heb je daar paaltjes met kleuren die aangeven hoe te lopen of hoe werkt het?
JA! Is alleen niet met badkleding, maar moet je even op hun website kijken. Meestal hebben ze wel een dag(deel) in de week met badkleding.
TS: ik zou gewoon even bij de vvv naar binnen wandelen. Die weten je alles te vertellen. De Bossche broek ligt aan het centrum, dus niet zo moeilijk te vinden.
O heerlijk een dagje welness! En idd, de genoemde sauna's zijn hier zonder badkleding, zo'n prive gebeuren vind ik zelf dan weer niet prettig. Is toch vrij beperkt, je mist een hoop van wat ze allemaal bieden. Er is genoeg te beleven hier....alleen B&B, geen idee waar die zitten haha. Zit wel een Campanilehotel, maar daar hoef je geen goed ontbijt te verwachten