Zorgelijk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lizje, 12 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizje

Lizje Lid

5 okt 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Onze drieling is nu net 5 maanden oud en we genieten ontzettend van ze.
    Maar 2 van de 3, Elena en Hidde kunnen zich sinds kort goed omrollen en bewegen als ze even op het kleed op de grond liggen, maar fiene die blijft achter, we weten dat fiene de moeilijkste start heeft gehad, maar ze groeide en ontwikkelde goed met haar broer en zus mee, maar hierin zie je duidelijk dat ze achter blijft en we dachten dat ze wel weer bij zou trekken, maar dit is nog steeds niet zo. Is dit zorgelijk? Of zijn Elena en Hidde gewoon erg snel hierin?

Liefs lizje

2. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

13 mei 2015
    731
    82
    28
    Ik denk dat het opvalt, omdat je kunt vergelijken. Als 1 aan het omrollen was, had je waarschijnlijk gedacht dat diegene snel was, nu lijkt het alsof 1 langzaam is.
    Mijn dochter rolde met 5 maand nog niet, deed dat pas met 7 maand, kroop ook later, met 9 maand, maar liep met 11 maand goed los, dus het zegt allemaal niets :)

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Zegt idd niets nu
    Hier rolde meneer met 4 maanden zat en tijgeren met 5,5 maand en kroop met 6,5 maand... Een snelle dus...

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Kindje van mijn zus heeft nooit gekropen, rolde pas vanaf 8 maanden en met 1 jaar liep ze zo ineens weg.....

5. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Met 5 maanden omrollen is vlot, dus ik zou me geen zorgen maken. Het blijven 3 individuele kindjes, die alledrie in hun eigen tempo zullen ontwikkelen. Niet gaan vergelijken dus.

6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Mijn meisje Rolde pas met 6,5 maand dus is niets om je zorgen om te maken :) nu loopt ze langs de tafel

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Mijn eerste rolde pas voor het eerst met 14(!) maanden:$
    Iedereen maakte zich ernstige zorgen,kinderarts,fysio,familie en vooral z'n papa en mama;)
    Maar het is helemaal goed gekomen!Hij was gewoon lui;)
    (Dit is wel heel extreem,en in bijna alle andere gevallen zit er wel wat achter op deze leeftijd,maar ik wil je een hart onder de riem steken,dat het echt normaal is als ze met 5 maanden nog niet rollen;))

8. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Hier rolde ze ook nog niet met 5 maanden. Ik denk dat je gewoon 2 snelle kinderen hebt:D

9. Lizje

Lizje Lid

5 okt 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hii meiden,

Wat fijn al die reacties,
    Ik hoef me dus geen zorgen te maken en daar knap ik van op.
    Liefs lizje

10. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier leerde ze rollen en loslopen op dezelfde dag ;) 14.5 maand oud.
    Mijn dochter kon alles maar rollen was en is zo niet haar ding!
    En tja als je dan een grote broer hebt die al aan komt rennen als je een kik geeft (de schat!) en je dan weer omrolt dan hoef je ook niet je best te doen he ;)

Het komt echt wel goed! En mocht je echt twijfelen hier hebben ze beide kinderfysio gehad puur om hun ontwikkelingen in de gaten te houden.

11. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst gefeliciteerd met je drieling!
    Ik herken het hoor, wij hebben een tweeling en onze dochter ging ook al snel rollen, ook met ca 4,5/5 maanden. Onze zoon lag heerlijk op z'n rug en dacht, dat komt wel. Ik maakte me ook zorgen, zijn zelfs bij een osteopaat geweest om te checken of er nergens iets vast zit oid.
    Niets aan de hand en meneer is met 7 maanden ook gaan rollen hoor!

Ik vergelijk ze te snel met elkaar, omdat ze dezelfde leeftijd hebben. Maar elk kind ontwikkelt in zijn of haar eigen tempo!

Deel Deze Pagina