Verwarming kamertje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mb90, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Hier ben ik weer hoor ;)

Ben namelijk nog op zoek naar een oplossing voor verwarming in de babykamer.

Wij hebben boven totaal niets van sauvage of verwarming hangen.
    Wij krijgen een november kindje en in de winter is het boven ijskoud. Is al voor ons zeer koud laat staan voor zo een kleintje.

Zijn er nog die geen verwarming hebben boven? En hoe heb je dat opgelost?
    Kan het kwaad moesten wij een electrisch vuurtje ofzo zetten?

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Elektrisch ding geen optie? Lijkt mij anders wel erg koud.

3. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Geen verwarming aanwezig betekent vaak een ouder en dus minder goed geisoleerd huis. Bij ons is het geen probleem, want wij hebben een nieuw huis en gewoon de verwarming niet aan.

Voor slapen kan je met pyamas, kruiken en slaapzakjes een heleboel. Bij wassen en verschonen moet je denk ik gaan oppassen. Dat liever in een verwarmde ruimte...

4. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Ons kindje is in de winterprik van 2013 geboren. De eerste dagen stookten we ons echt blauw om het huis dag en nacht warm te houden. 's Nachts vond ik zo absurd. Je hoorde onze ketel een ganse nacht brullen. Beneden was het dan verschrikkelijk warm en op onze kamer was het aangenaam. Na twee dagen hebben we ons een elektrisch vuurtje aangeschaft. Dat hield dan alleen onze kamer warm 's nachts. Beste aankoop ooit! :) Ik gebruik het nu nog om bijvoorbeeld eventjes de badkamer bij te warmen gezien we nog geen verwarming hebben opstaan. Kunnen we ons toch in een warme kamer wassen.

5. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Indd zo'n electrisch verijdbaar kacheltje?

6. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer het een huurhuis is kun je bij de woningbouw vragen ofze ook de bovenverdieping willen verwarmen en dan betaal jij het bedrag maandelijks terug. Zo hebben mensen die ik ken het opgelost.

En anders een elektrisch kacheltje een die je kunt verplaatsen wel weet ik dat het best veel verbruikt. Maar goed je moet wat.

7. GIO2009

GIO2009 Actief lid

29 jan 2013
    110
    0
    0
    Ik woonde nog thuis toen ik mijn zoontje kreeg en zat op de zolderkamer. Het was daar echt ijskoud! Er zat wel een kleine verwarming maar dat deed niet veel. Mijn zoontje werd in December geboren dus winter. We hebben een electrische kacheltje gehaald en dat verwarmde heel kamer en natuurlijk voor een babytje in combinatie met de kruiken.

Deel Deze Pagina