Ik vond de bedragen in babyzaken echt . We hebben het niet zo breed, maar al had ik het geld wel dan had ik het nog niet gekocht denk ik. Wij hebben commode van MP voor 20 euro, gratis een bedje gekregen en we hadden nog een ikea lade kast staan en er is een inbouwkast in het kamertje. De meubeltjes hebben we in dezelfde kleur geschilderd en de inbouwkast ook helemaal opgeknapt en ingericht zoals wij handig vinden. En ik ben er super blij mee! Ik vind het ook leuk om meubels op te knappen en er mijn eigen draai aan te geven, dus perfect voor ons en nog low-budget ook!
Van asten baby super store! Voor 500 had ik een complete kamer, veel aanbiedingen, want deze was 1000
Wij hebben een Pax kast van Ikea staan uit mijn studententijd, daar gaan nieuwe deuren in en een nieuwe inrichting. Verder Kreeg ik van mijn zus de tip om nog even geduld te hebben tot de nieuwe colelcties binnenkomen, dan heb je vaak showroom modellen voor de helft. Anders denk ik dat het toch Ikea wordt, we kunnen het misschien wel betalen maar ik vind het overdreven duur.
Hier ook ikea kamer. Bedje van Hensvik, commode is een ladekast van Hemnes, met 8 lades dus heerlijk veel ruimte. (Is officieel geen commode dus). En hebben een kledingkast van Anebode ofzo. Ideaal. Past bij elkaar terwijl het niet 1 lijn van babykamer is.
Wij hebben bedje en commode ook bij ikea gekocht. Ik heb de leksvik serie. Jammer genoeg uit het assortiment nu. Had namelijk nog graag de kledingkast gehad. Die paste in ons oude huis niet en daarom niet gekocht
Hier ook 2e hands! En bevalt erg goed. De babydump heeft vaak leuke aanbiedingen. De kwaliteit van de goedkopere kamertjes ( 600-900 euro) is het zelfde als die van de Ikea. Alleen de Ikea is goedkoper. Dus als je graag wat nieuws wil.... IKEA!!!!
Wij hebben geen babykamer-set gekocht, maar alles los bij elkaar gezocht. In de winkel een mooi en betaalbaar bedje op de kop getikt. Commode van marktplaats en zelf een nieuw likje verf gegeven en de kast komt bij een zaak weg die oude meubels opknappen. Dus gewoon een weekendje er voor uittrekken en goed zoeken op internet! Je zou ook bij antiquairs, kringloopwinkels, rommelmarkten, brocante fairs, je opa/oma/ouders op het zolder kunnen kijken. Veel plezier! Edit: think outside the box! Overal waar baby voor staat betaal je de hoofdprijs voor, maar een oud dressoir kan ook prima als commode dienst doen! Gewoon in een babyzaak de maten opnemen zodat je enig idee hebt waar je op moet letten qua hoogte en diepte
Ook ikea en marktplaats. Ziet er allemaal leuk uit bij o.a babydump maar vind het echt overdreven veel geld. Geef ik liever aan andere dingen uit als kindje er eenmaal is.
Heb je al eens op marktplaats gekeken? Ik wilde ook graag een ikea-kast die niet meer in het assortiment zat. Uiteindelijk heb ik via marktplaats eentje kunnen kopen.
Leuke betaalbare babykamer van de Ikea, Lief! lifestyle en een winkel met ladeknoppen: Kledingkast: 159 euro HEMNES Garderobekast - IKEA Commode: 129 euro HEMNES Ladekast 3 lades - IKEA Ledikant: 59,95 HENSVIK Babybedje - IKEA Wandrekje (voor schuin boven de commode): Lief! Lifestyle letterbak in wit, roze of blauw 79,95 letterbak | lief! lifestyle Kapstok Lief! Lifestyle kapstok in wit, roze of blauw 14,95 kapstok symbool | lief! lifestyle Ladeknoppen De Ikea ladeknoppen vervangen met leuke knopjes, voorbeeld Kinderprints : - Engeltjes & Draken - kinderwinkel - kinderkamer - decoratie
Bij babypark heb je ook een " outlet " gedeelte ( althans vestiging zaandam....stonden prachtige kamertjes voor echt niet al te veel geld....ik zou ook zeker daar even gaan kijken!
Wij hebben ook een ikea babykamer en nu de tweede komt hebben we er een extra ikea bedje bijgekocht. Het bevalt echt prima hoor. Het is niet duur en alles ziet er nog prima uit, wat we voor onze oudste hebben gekocht. Ben er echt super tevreden mee. Ik schrok zo tijdens mijn eerste zwangerschap wat kamertjes in een babyzaak kosten. Maar gelukkig hebben we toen verder gekeken en zijn we naar de ikea gegaan.
Wij vonden babykamers ook erg duur voor wat je er voor krijgt. We hebben er nu een bij bopita besteld en daarvan kun je de meubels ook voor de kinder en tienerkamer gebruiken en aanvullen met bijpassende meubels, tegen die tijd. Ik vind het toch wel anders of iets voor 2 jaar 1000 euro kost, of voor 10 jaar, zeg maar.
Echt waar joh.... wij hadden een ander ledikant, maar wel vergelijkbaar (Gulliver) en die is in totaal 4 jaar lang intensief gebruikt en nog als nieuw gebleven! We hadden geen officiële commode, maar de welbekende Hemnes ladenkast. Ook 4 jaar gebruikt en echt ideaal! We hadden al een kast van Ikea die we als kledingkast zijn gaan gebruiken. Die gebruikt Eva nog steeds (is al 12 jaar oud denk ik inmiddels) en hij is nog steeds prima! (wel wat roze accenten inmiddels )
Ik heb ook echt weken getwijfeld... vond de prijzen echt schandalig voor wat je krijgt. Ik kwam uiteindelijk bij de Ikea ook op 600 euro uit. (wel met een grote garderobekast) uiteindelijk heb ik besloten om een kamer van bopita te bestellen, deze meubels kun je ook voor een kinderkamer gebruiken. Even gewacht op een leuke aanbieding en nu was ik 900 euro kwijt incl. matras, bezorgen en monteren!
We hebben deze Hemnes Ikea ladekast met 8 lades. Ideaal. Genoeg ruimte op de kast en in de kast. Geen kledingkast nodig. Zal trouwens ook niet passen. HEMNES Ladekast 8 lades - wit, 162x97 cm - IKEA Het bedje via marktplaats gekocht voor nog 50 euro incl een nette matras. De hoes gewoon kunnen wassen. Maar een matras van Ikea is ook niet duur hoor. 34,95. Mijn oudste inmiddels 12 jaar, heeft nu al een paar keer van bed veranderd. (Een paar keer verhuisd) en ze houdt, net als ik, van kamer veranderen. Het idee dat van een babykamer naar een tienerkamer veranderen is achterhaald. Meiden zijn hip en de trends gaan snel. Lang leven marktplaats, daar verkopen en kopen het eea. Enkel de matras hebben we nieuw
Bij de babydump verkopen ze ook weleens de showroommodellen,scheelt ook veel in prijs... Vriendem van ons deden dat ook ( nadeel; zelf uit de winkel halen en naar huis vervoeren)
Ook wij gaan voor Ikea. De Stuva serie is erg leuk en voelt erg stevig. Volgens mij komen we rond 500-600 euro uit. Overigens zijn de prijzen van 1000+ schandalig in mijn ogen. Wij hebben helemaal geen krap budget, maar ik ga voor een baby geen bedje kopen dat duurder is dan ons eigen bed inclusief matrassen. Beetje erg overdreven.
Wij hebben onze babykamer bij de baby en tienerstore gehaald bij de "outlet" hoek De kamer was 500 euro nieuw en nu 250 euro. De kamer is gewoon nieuw maar heeft als showmodel gestaan. Moesten hem wel zelf uit elkaar halen. De kamer had op 1 krasje na geen beschadigingen hij was alleen vies, maar ach een sopje doet wonderen
Hier ook ikea Alles bij elkaar gezocht Voor foto moet je maar in me foto album kijken Wel gekregen maar was nog geen 500 matrasje hebben we geleend van vriende die hem niet meer nodig hadden Kamertje is echt butget maar niet te zien