Wij wilden ook niet zo achterlijk veel aan de babykamer uitgeven en hebben ook het kamertje van Ikea maar volgens mij heet die van ons Leksvik. Ik kan het mis hebben hoor. Hij bevalt prima, ik vind hem ook wel handig in gebruik.
hey dit kamertje hebben wij ook! Alleen hou er rekening mee dat het ledikantje dan deze serie erg geliefd is. Ik ben vanaf 3 mei bezig geweest om het ledikantje in mijn bezit te krijgen. Maandag heb ik hem eindelijk kunnen ophalen! Maar geen excuus kon er af (in het filiaal niet maar ook niet via de telefoon).
Wij hebben een compleet kamertje (ledikantje, commode, kast) en de wieg allemaal van de MP. kamertje was 350 en kreeg er bij passende lakentjes en een baby bjorn draag ding bij. Wieg was 85,- en helemaal aangekleed en compleet. Kan schommelen en alles. En het ziet er uit als nieuw en is van erg degelijke kwaliteit (kamertje is van prenatal). Zit niet met schroeven in elkaar maar met van die pinnen en draai dingen zodat je met in en uit elkaar halen het hout niet beschadigt. Ben er erg blij mee!
Ik heb mn kamr van marktplaats, 50 euro. Dat was commode, ledikant, grote kast met laden, planken en hangmogelijkheid en een soort plank die ook een kapstok is. Was massief grenen, dus geschuurd en eigen kleur geschilderd
Dat klopt, dat hadden wij ook! Wij zijn in november of december naar Osnabruck gereden... Wij wonen in het noorden, dus niet zo'n probleem. Maar wel een gedoe, toen al! Ik was het helemaal vergeten, het is dat je het zei
Aan een excuus beginnen ze niet bij Ikea. Ik vind het een wereldzaak maar je moet bij voorbaat het filiaal in Delft mijden (gewoon de meest rommelige zaak) en vóór dat je er iets koopt goed op de qualiteit letten. Ons kamertje van de serie Leksvik komt uit Barendrecht maar voor het ledikantje moesten we naar Breda waar het die zelfde dag gelukkig nog wel op voorraad was. Ik werk zelf voor een bedrijf dat producten aan Ikea levert en daarom weet ik ook dat een tekort in hun voorraad niet altijd hun schuld is. Maar dat is heel erg 'off topic'. Had iemand anders trouwens ook zoveel moeite om die waarschuwingsstickers op de ladekast te verwijderen?
jeetje wat een gezeur zeg met de leksvik serie! Ik snap dan niet als de ikea al eerder een probleem met die serie heeft gehad dat ze er niet van leren! Ik krijg trouwens die stickers van de commode er erg moeilijk af!
Wij kregen ze alleen maar met veel moeite een zeer giftige stickerverwijderaar eraf Kan ook niet de bedoeling zijn...
hoii wik hebben de hensvik serie gekocht bij ikea, is super maar ook wik krijgen de stickers er moeilijk af en ze zitten dan ook nog op een opvallende plaats ga maar even kijken hoe ik dat ga oplossen groetjes veronique
heb zojuist een prachtig smeedijzeren bedje gescoord voor 50e op marktplaats. nieuw zijn die over de 400e! en het ziet er nog super (als nieuw) uit. blij! nu opnieuw zwanger worden, en blijven, zodat ik het kan gebruiken.
Ik kon de stickers er ook niet af krijgen, maar bij ons ligt het aankleedkussen erop Als die ooit niet meer nodig is kijk ik dan wel weer, lekker makkelijk Maar waarom het nodig is, zulke alles-bestendige stickers weet ik ook niet...
Stickerverwijderaar (bv bij de Gamma) helpt wel. Alleen moet je die plek erna heeeel goed schoon maken omdat dat spul niet ongevaarlijk is. Bij ons kwamen die stickers jammer genoeg net boven het aankleedkussen uit. En daarom vond ik het echt geen gezicht in ons onwijs leuke kamertje
Ik heb vorige week de babykamer capri bij babypark besteld. Deze was 399 euro. Kast, commode en ledikant. Kreeg gisteren een mailtje dat de kamer klaar staat. (we halen hem zelf op nl.)
Je had toen zo´n schoonmaakprogramma op tv, van die 2 vrouwen, "Hoe schoon is jouw huis". Die gebruikten volgens mij (koude) thee voor stickerresten. Anders zou je even op die site moeten kijken.
ook ik heb een heel leuk kamertje gekocht via martplaats voor 250 euro. Kijk maar eens in mijn album. Ik zou gewoon lekker daarop zoeken. Succes!
ik heb een heel leuk kamertje via MP voor 300 euro Die stickers kun je gemakkelijk verwijderen met babyolie Ik had ook overal stickers opzitten (op meubels niet op babykamer) en heb het er gemakkelijk met babyolie eraf gekregen.