Hallo meiden, Ik weet even niet wat er met Milan aan de hand is. Hij is ineens erg rustig (futloos) en moe... dit zijn we helemaal niet van hem gewend! Gisterenavond flesje met moeite leeggedronken, vanacht wel goed flesje gedronken en vanmorgen om 7 uur en net om 11 uur weer slecht drinken. Hij ligt er maar te liggen en drukt de fles steeds weg. Kon hem net zo in bed leggen en ik kreeg geen eens commentaar Viel meteen in slaap. We hebben zijn temp al gemeten en die is gewoon netjes. We weten niet goed wat er nu moeten doen? We houden hem sowieso goed in de gaten vandaag, maar om nou gelijk de HAP te bellen??? Komt het vaker voor rond deze periode ofzo? Herkennen mensen dit? Maak me toch een ietsie-pietsie zorgen....
Oh, en hij huilt ook niet echt, maar hij jammert een beetje. Het lijkt wel alsof er hem echt iets dwars zit ofzo. Normaal als hij huilt dan kan de hele buurt meegenieten haha.
Ik zou gewoon even de HAP bellen en het uitleggen. Dan hoor je van hun wel of het nodig is om langs te komen. Beter het zekere voor het onzekere! Zeker met die kleintjes.
Ik zou wel even de HAP bellen. Wat jij beschrijft zijn de dingen waar zij juist altijd naar vragen. Hoe reageert de baby? Alert of futloos? jammert ie? Wel/ niet goed drinken? Ik wil je niet ongerust maken, maar ik zou toch even bellen. Het kan geen kwaad dat er even een arts naar kijkt.
Ik zou ook even voor het zekere de HAP bellen. Wat adi zegt klopt namelijk. Dat waren bij ons ook altijd de dingen waar we op moesten letten
Ik zou ook zeker bellen. Kindjes hoeven geen koorts te hebben om ziek te zijn. Liever een keer te veel nagekeken als een keer te weinig.
gelijk bellen hoor mina, dat zijn tekenen (niet alert en weinig drinken) waar de artsen altijd naar vragen.
Heb de HAP toch maar even gebeld en we mogen om 1400 uur even langskomen... Pff... zit me helemaal niet lekker dit
hier had ik dat ook bleek dat ze bovenluchtwegonsteking had antibiotica en is weer over je kan beter 1x teveel bellen dan te weinig slecht drinken kunnen ze ook uitdrogen dus kijk of die nog wel goede plasluiers heeft
nou gelukkig sterkte hoor, hopelijk valt het allemaal mee, is het iets waar hij een kuurtje voor kan krijgen ofzo.
denk dat ze door is naar het ziekenhuis voor verder onderzoek , ze kunnen natuurlijk niet zoveel onderzoeken in een hap. Hoop dat het meevalt, minya en dat de kleien lekker thuis is zo weer.
Nou, we zijn er net weer. Arts van de HAP vertrouwde het ook niet helemaal en had ons doorgestuurd naar de kinderafeling om Milan daar te laten onderzoeken door een kinderarts. Tegen half 4 kreeg Milan gelukkig weer wat pit en keek weer wat helder uit. Kreeg zelfs een kleine glimlach van hem Hij heeft daar ook een flesje melk gedronken. Niet helemaal op gedronken, maar goed... hij kreeg toch al meer dan de bedoeling is De kinderarts wou Milan in princiepe opnemen, maar omdat hij zo'n goede opleving kreeg was de keus aan ons. Ik heb er voor gekozen om Milan mee te nemen naar huis. We moeten hem goed in de gaten houden, en als weer zo afwezig, futloos is of koorts krijgt of andere ontlasting oid, dan moeten we gelijk weer terug bellen. Al met al ben ik al wel wat meer gerustgesteld, maar helemaal happy ben ik nog niet. We houden het mannetje goed in de gaten in elk geval en we hopen dat het met stijgende lijn gaat. Ik hou jullie op de hoogte.
spannend hoor, bij de eerste tekenen weer bellen, maar dat zul je vast wel doen. Hebben ze nu enig idee wat het kan zijn. dikke knuffel voor Milan