Betaalbare BH & grote cupmaat

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door VrouwtjeTheelepel, 1 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DerbyDame

    DerbyDame Lid

    12 sep 2018
    97
    21
    8
    Vrouw
    Ik heb toevallig gisteren met 33 weken een (voor mij) hele dure, 130,- gekocht bij een speciaalzaak in Enschede waar ik normaal ook kom. Zij vertelde dat ze liever had dat ik later terug kwam, omdat je borsten met stuwing ook nog groter worden. Maar de bh's die ik nog had, zaten allemaal niet lekker meer. Normaal heb ik 80G, nu een 85i, zodat hij 's avonds als je toch al wat meer opgezet bent, hem wat losser kan doen. heb hem nu aan, dus kan helaas niet zien welk merk het is..

    Wat een verademing deze bh! Ze hebben van dit merk/model ook voedingsbh's waar de beugel uit kan, dus die ga ik na de bevalling ook gelijk halen (ivm stuwing dus nog niet gekocht).
     
  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ik volg deze even. Zit op 85 H/I nu :cry:
     
    VrouwtjeTheelepel vindt dit leuk.
  3. Krulletje87

    Krulletje87 Fanatiek lid

    24 jan 2010
    2.404
    331
    83
    van alles...

    klinkt misschien gek..maar waarom probeer je niet je favoriete merk via marktplaats? Dan hoeft t in ieder geval geen 100 euro te kosten.

    Hier ook lastige maat.70H of 75G..bij de bv van ons 5e kindje kwam ik opeens bij mammae beha's terecht...en sindsdien geen andere bv beha meer voor mij. Zo fijn die beha.s.
    2 weken geleden bevallen van ons 6e kindje..en gelijk weer mammae bh.s gekocht.
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  4. VrouwtjeTheelepel

    VrouwtjeTheelepel Actief lid

    14 nov 2018
    305
    161
    43
    Vrouw
    Mijn favoriete merk (prima donna) gaat tot I, terwijl ik inmiddels J moet hebben. Ik heb een bewaarde zoekopdracht op de juiste maat aanstaan op marktplaats, maar dat wordt gewoon heel weinig aangeboden. :) De enige goed passende BH die ik op dit moment heb, is zelfs al een marktplaatskoopje. :)

    Mammae kreeg ik ook getipt inderdaad! Die gaan ook maar tot I, maar hopelijk vallen ze een beetje groot. :)
     
    Krulletje87 vindt dit leuk.
  5. VrouwtjeTheelepel

    VrouwtjeTheelepel Actief lid

    14 nov 2018
    305
    161
    43
    Vrouw
    Ben heel benieuwd naar het merk!


    Als iemand nog goede tips heeft voor speciaalzaken... Ik ben donderdag een dag met de auto op pad en ga dan van regio Arnhem naar Almelo. Dus dan kan ik makkelijk ergens een tussenstop maken bij een winkel met ruim assortiment. :D
     
  6. DerbyDame

    DerbyDame Lid

    12 sep 2018
    97
    21
    8
    Vrouw
    Het merk is Ulla, het is model Viola. De voedingsbh heet Lilly. Enschede is dan alleen beetje uit de richting :p
    Ohja, het is een Europees merk, dus maten zijn anders dan bij andere bh's..
     
    VrouwtjeTheelepel vindt dit leuk.
  7. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Jij komt op dezelfde plek als ik denk ik. Ben er toevallig vrijdag nog geweest om een bh te kopen. Toevallig ook 130 euro, wat voor mij eigenlijk ook veel te duur is. Maarja, wat moet dat moet.
    Ik kreeg ook geen voedingsbh's mee om dezelfde reden. Naja, al ben ik nu 20 weken dan, dus moet nog langer wachten.
     
    DerbyDame vindt dit leuk.
  8. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Heel andere best persoonlijke vraag dus antwoord mag je me schuldig blijven.
    Maar hoe voed je in godsnaam prettig met zulke grote borsten :oops: hier de jongste noodgedwongen 14 maanden gevoed maar nooit fijn gezeten of gelegen ... borsten hangen en zakken naar de zijkant als ik ga liggen :oops:
     
  9. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Nog tips voor een speciaalzaak omgeving Gorinchem?
     
  10. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Panache!! Kijk even of je die kunt vinden, maar die bh’s hebben prachtige modellen in grote maten ( ook met smalle omvang) voor een fatsoenlijke prijs
     
    VrouwtjeTheelepel vindt dit leuk.
  11. VrouwtjeTheelepel

    VrouwtjeTheelepel Actief lid

    14 nov 2018
    305
    161
    43
    Vrouw
    Ja, voor sportbh’s heb ik ook Panache inderdaad, heel fijn! Die ga ik nog in een maatje groter kopen. :)

    Mijn favo merken (voor gewoon)
    - Prima Donna
    - Syl (model oma, maar zit bij mij wel echt fijn)
    - Panache (voor sporten, zelfs hardlopen is daarin goed te doen)
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.
  12. VrouwtjeTheelepel

    VrouwtjeTheelepel Actief lid

    14 nov 2018
    305
    161
    43
    Vrouw
    Ik vond vandaag bij Hema een medium sportbh maat XL voor €3. Als je er twee haalt zijn krijg je ook nog 2e bh halve prijs én 30% extra korting in de sale. (Voor 2 stuks samen dus maar €3,15 betaald!)

    Ze zijn voor mij niet geschikt voor overdag, maar om te slapen voelen ze behoorlijk comfy aan en houden ze m’n borsten een beetje in het gareel ‘s nachts. Hoop ik, want ik ga het vannacht dus proberen. Tot nu toe voelt het lekker in elk geval!
     
    paula1984 en Kimberley92 vinden dit leuk.
  13. VrouwtjeTheelepel

    VrouwtjeTheelepel Actief lid

    14 nov 2018
    305
    161
    43
    Vrouw
    Nou, na een nachtje slapen ben ik heel blij! Die vraag uit m’n openingspost is opgelost!

    Het is even wennen, maar om ‘s nachts te dragen vind ik deze “sportbh’s” erg fijn! De stof is rekbaar genoeg om m’n borsten niet helemaal in te snoeren, maar het geeft wel een beetje steun. Zeker als ik me omdraai, of als ik overeind kom is het net voldoende om niet meer pijnlijk te zijn. Het materiaal is lekker zacht, en zit (bij mij) niet te strak of knellend. Geen haakjes of sluitingen, dat vind ik voor ‘s nachts ook fijn. Voor optimaal comfort zou de top iets meer stof mogen hebben om mn borsten beter te bedekken, maar het is voor mij prima te doen als oplossing voor ‘s nachts.

    Conclusie: vandaag naar Hema voor nog een setje. :D
     
    paula1984 en Izzie7676 vinden dit leuk.
  14. SAARC

    SAARC Fanatiek lid

    16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Ik ben niet diegene waaraan je het vroeg maar ik gebruikte de andere borst als ik lig, dus lig ik op mn linkerzijde dan gebruik ik de rechterborst en andersom. Zittend vaak de (doorgeschoven)madonna. (95J hier)
    On topic, zelf vind ik de voedingsbh van elomi fijn, ook tijdens de zwangerschap of met slapen.
     
    paula1984 en Izzie7676 vinden dit leuk.
  15. Krulletje87

    Krulletje87 Fanatiek lid

    24 jan 2010
    2.404
    331
    83
    van alles...

    Ik voed nooit en te nimmer liggend;)ik vind dat namelijk totaal geen prettige houding.
    En dat grote borsten hangen..ik denk dat dat toch echt verschilt dan per vrouw want dat heb ik dus eigenlijk niet. En voeden is bij de 1 na jongste toch echt 1.5 jaar super gelukt.
     
  16. Krulletje87

    Krulletje87 Fanatiek lid

    24 jan 2010
    2.404
    331
    83
    van alles...
    ik kom ook uit die omgeving;)
    Normaal voor beha.s ga ik nog wel eens naar krimpenfort..met zwangerschap/borstvoeding die op de hoek bij de coolcat...das meer Anita en noppies enz. Tegenwoordig bestel ik ook online..10x handiger..bol.com wehkamp etc..
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  17. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Met jou prachtige onderschrift vermoed ik bijna uit mijn dorp ;)
    Bedankt voor je fijne tips!
     
  18. gemini020

    gemini020 Actief lid

    28 sep 2014
    444
    57
    28
    Voor degene met smalle omvang, kijk ook eens naar Freya, die beginnen bij 60 of 65 (ik heb 60/65 G/H). Niet heel veel voedingsbhs maar wel een aantal. Meestal rond de €50-60
     
  19. VrouwtjeTheelepel

    VrouwtjeTheelepel Actief lid

    14 nov 2018
    305
    161
    43
    Vrouw
    Ik heb vandaag de carriwell XXL gepast, maar dat was ook helemaal niks. Te groot qua omvang, te klein qua cups. Dus voor goede BH's overdag moet ik nog even verder zoeken. :)
     
    Dotjes vindt dit leuk.
  20. Dotjes

    Dotjes Bekend lid

    17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Bij Asos!
     

Deel Deze Pagina