Betaalbare BH & grote cupmaat

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door VrouwtjeTheelepel, 1 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotjes

    Dotjes Bekend lid

    17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Asos gaat tot 90M

    Hele fijne en mooie, ook gewoon sexy BH’s tussen de 15 en 50 euro

    Van Asos kun je gewoon een app downloaden en binnen 4 dagen in huis.

    Alles gaat daar van heel petit tot heel groot. Ook fijne positiekleding en betaalbaar!
     
    Kimberley92 vindt dit leuk.
  2. Krulletje87

    Krulletje87 Fanatiek lid

    24 jan 2010
    2.404
    331
    83
    van alles...
    Je maakt me nieuwsgierig..je mag gerust pb sturen hoor..
    Hopelijk heb je wat aan mn tips.
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  3. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    PB gestuurd :)
    Ik ga snel naar Gorinchem. Ze lijken nu stabiel :rolleyes: maar goed ik weet dat er n9g meer bij gaat komen.
     
    Krulletje87 vindt dit leuk.
  4. VrouwtjeTheelepel

    VrouwtjeTheelepel Actief lid

    14 nov 2018
    305
    161
    43
    Vrouw
    Zijn die ook een beetje stevig? Want op de foto's ziet het er niet uit alsof ze veel steun geven. :|
     
  5. Suthern

    Suthern Actief lid

    21 dec 2018
    368
    221
    43
    Vrouw
    Ik ken het probleem. Ondanks een borstverkleining, waardoor ik normaal nu op 75E zit, groeien ze de eerste weken van een zwangerschap al snel, waardoor ik met 7/8 weken zwangerschap al op 75G zit. Vervolgens draag ik hoog, waardoor het 80G wordt. Tijdens de kraamweek wordt dat met stuwing 75H/I. Toch heb ik nooit voldoende productie om volledig bv te geven, maakt niet uit.

    Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik Mamae ontdekt als voedingsbh, zálig! Geeft enorm veel steun (en handig met kolven). Om het betaalbaar te houden heb ik wat via marktplaats op de kop weten te tikken.

    Ook heb ik goede ervaringen met de website van Shop4mama, mede door de goede service! Als je vragen hebt over je maat, weten ze goed advies te geven. Van kleine omvang, tot grote cupmaat.

    Oh, en inderdaad, om te slapen een sportbh. Na 14 weken werd dat bij mij weer beter.
     
    VrouwtjeTheelepel en Kimberley92 vinden dit leuk.
  6. VrouwtjeTheelepel

    VrouwtjeTheelepel Actief lid

    14 nov 2018
    305
    161
    43
    Vrouw
    Ik ben nu 15 weken en merk inderdaad laatste week dat mijn borsten veel minder gevoelig zijn dan eerst, halleluja!
     
  7. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.576
    1.202
    113
    randstad
    Ik heb 100H en draag normaal altijd ulla ze hebben nu ook een voedingsbh en heb deze nu een paar weken en vind m heerlijk beugel kun je eruit halen maar ik slaap gewoon met beugelbh aan. Model heet lilly volgens mij.

    O En liggend voeden kan ik ook niet. Ik voed altijd rugby en s nachts dus zittend in bed met voedingskussen
     
  8. Dotjes

    Dotjes Bekend lid

    17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Ja, ik heb zelf net deze bh erbij, heel stevig en super fijn!
    Cups zijn aan de zijkant bij de oksels niet te hoog, maar in het midden wel fijn.
    Hij is goed voorgevormd en duwt de borst mooi naar voren.

    Ik heb 1x per ongeluk eentje zonder beugel besteld. Maar terugsturen en staat binnen een week weer op je rekening.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. VrouwtjeTheelepel

    VrouwtjeTheelepel Actief lid

    14 nov 2018
    305
    161
    43
    Vrouw
    Goed om te weten! Helaas hebben ze mijn maat niet meer, maar ik ga die site in de gaten houden. :)
     

Deel Deze Pagina