"eerste" uitstapje

Discussie in 'De lounge' gestart door ashleyp, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik zit met een groot dilemma :cool:

Ik ben het boekje over baby's eerste jaar aan het invullen. 1 Pagina gaat over baby's eerste uitstapje. Daar kunnen foto's bij geplakt worden.
    Maarja, wat was zijn eerste uitstapje.
    Hij is eens mee gaan uiteten (valt dit onder uitstapje?) en een hele dag mee geweest naar een auto-meeting. Maar dit zijn natuurlijk uitstapjes waar hij gewoon mee ging omdat het moest zegmaar.
    Het eerste echte uitstapje speciaal gericht aan Joah was naar het zwembad.
    Wat moet ik nu als zijn eerste uitstapje beschouwen? Die speciaal voor hem bedoeld was of gewoon de eerste keer weg waar hij bij was.

2. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Ik zou denken het eerste uitstapje gericht op hem!!

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het eerste uitstapje voor hem!!! Niemand wilt weten dat zijn/haar ouders hem/haar verplicht meenamen naar iets waar hij totaal geen interesse in had.

4. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Wat was voor jullie gevoel zijn eerste uitstapje. Het lijkt mij de bedoeling dat het een persoonlijk boek wordt door jullie gemaakt/geschreven, dus is het belangrijk wat voor jullie gevoel zijn eerste uitstapje was. Niemand zal het je kwalijk nemen als je het ene noemt terwijl ze dat zelf niet als eerste uitstapje zullen beschrijven. Het is maar net wat iemand verstaat onder uitstapje. Bij de 1 is dat echt logeren, bij de ander op bezoek gaan, weer een ander de eerste rit met de kinderwagen, of een echt uitstapje met het gezin en anderen weer een uitstapje alleen met het kind en speciaal voor het kind. Ga op je gevoel af, dan zit je altijd goed.

5. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Voor ons was dat wel dat hij met ons mee ging!

Wij gingen naar vrienden welke in een vakantie huisje zaten zo'n 1,5u rijden. Dit was de eerste grote onderneming met hem erbij en voor hem zijn eerste uitstapje :).

6. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Hallo dames! Dank jullie voor de reacties. Ik twijfel nogsteeds. Zijn eerste uitstapje, dus de eerste keer dat hij de deur uit ging om ergens naar toe te gaan, was toen we zijn gaan uiteten. Omdat dit niet het eerste uitstapje speciaal vor hem was doe ik het als volgt:

ik deel de bladzijde op in 2 delen.
    - "eerste uitstapje met papa en mama"
    - "eerste uitstapje voor mezelf"

Dan heb ik het op die manier verwerkt :D Alleen even kijken welke foto ik erbij plak want er is maar ruimte voor 1 foto.

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik zou gewoon het zwembad als eerste uitsapje beschouwen, dat is leuker voor hem. Je kan trouwens geen fouten maken in zo'n boekje hè ;)

Deel Deze Pagina