Ik heb mijn jurk gehuurd ipv gekocht. Was 350 euro ipv 1800. En het boeket gewoon op de markt laten maken. Verder haf ik geen bloemstukken op tafel of op de auto. Alleen aan de handvatten. Dat scheelde ook wat, maar uiteindelijk toch 15000 euro kwijt aan trouwen op een lokatie op zaterdag met dan borrel en diner voor 30 gasten en feest voor 130 mensen. Haha en ik zou het zo weer uitgeven 😂
Ringenkussen gemaakt door schoonmoeder. Jurk gekocht in Leiden bij Honolulu, ik was erg tevreden. Daar ook mijn sieraden gekocht (ketting en oorbellen) Kreeg een bolero en brede sjaal bij in de kleur van de jurk. Ik ben namelijk niet in standaard wit getrouwd. Mijn man heeft in de zelfde straat een mooi pak gekocht. De jurk heb ik laten vermaken bij een kleermaker en van de brede sjaal een stropdas voor mijn man laten maken omdat we nergens konden slagen. Het duurst waren de ringen. Met eigen auto naar het gemeentehuis. We zijn met de daggasten gaan wokken, daarvoor hadden we van tevoren vouchers gekocht dat was onbeperkt eten en drinken voor 10, - pp. Thuis taart aansnijden die een vriendin voor ons had gemaakt. Zelf broodjes en beleg gehaald. champagne gekregen incl kinderchampagne. Foto's laten maken door de schoonvader van onze vriendin die ook de taart had gemaakt, kosten voor de hele dag??? Eten en drinken Foto's laten maken in het tuincentrum, wij zijn in december getrouwd. Vantevoren afgesproken met de man die we daar hadden ontmoet dat we zijn mooi witte sneeuwuil mochten gebruiken voor de foto's. Die man wilde alleen een donatie voor de vogels die hij had. Hij had zelf de vogel gepoetst zoals hij dat zelf zei. Zelf hadden we kleine kaartjes voor de bedankjes laten drukken. Zelf de bedankjes los besteld en in organza zakjes ingepakt. Wij hebben genoten van de voorpret en de dag zelf. Totaal geen stress gehad maar echt genoten. Je kan het zo duur maken als dat je zelf wilt. Veel plezier met de voorbereidingen
Ik heb deze site een tijdje terug ontdekt: https://whatawonderfulwedding.nl/ Ze hebben echt hele leuke dingen zoals kaarten, versieringen, cadeautjes die je mee kan geven aan je gasten, hele orginele gastenboeken. Ik weet in ieder geval wel waar ik veel dingetjes vandaan ga halen