Ik ben toe aan een nieuwe dagcreme, ik had er nu 1 met factor 25 er in. Ik zoek weer een dagcreme met een hoge factor om mijn huid te beschermen. Ik wil namelijk geen zwangerschapsmasker.. Wie weet er een betaalbare dagcreme? Die ik hier voor had was 50 euro en ik had in het begin van mijn zwangerschap een hele droge huid en nu niet meer, dus zoek ik wat goedkopers..
Ik had gewoon zonnenbrand voor me gezicht van de etos. Normaal heb ik m'n crèmes altijd van duurdere merken maar dit werkte eigenlijk heel goed. Trok mooi in en geen last gekregen van den masker
Ik heb altijd die van Nivea, met Q10. Is met SPF 15, maar heb nooit last gehad van zwangerschapsmasker. Kost in NL iets van 15/16 euro. Wanneer je vlakbij Duitsland woont, loont het de moeite om het bijv bij Rossmann of DM te gaan halen... scheelt gauw een paar euro's op een potje.
Rituals heeft een zonnebrand dagcreme met een factor van 30 of 50. Gebruik al de hele zomer factor 50 en nog niets te zien.
En een fijne betaalbare dagcreme met een zonnebrand er overheen? De vloeibare gezichts zonnebrand van la roche posay is heel erg fijn! Deze is erg dun, factor 50 en trekt goed en snel in, absoluut niet vet! Alleen te koop bij apotheken en niet schrikbarend duur. Je doet ook best lang met een flesje omdat je niet veel nodig hebt.
The Bodyshop heeft in vit.C lijn een dagcreme met spf 30 Redelijk betaalbaar (< 30 volgens mij) en fijne lijn!
De minste kans op een masker krijg je als je met spf 50 smeert. Ik werk in een drogisterij/parfumerie en wij adviseren om je dagelijkse dagverzorging te gebruiken en daarover een zonnebrandcreme met spf 50 te smeren, wanneer nodig. Qua merk maakt het voor de spf echt niet uit. Er zijn zoveel europese richtlijnen tegenwoordig waar een merk aan moet voldoen wil hij op de markt komen. En wanneer de zon echt fel is, wat ik de komende maanden niet meer verwacht , een pet/hoed opzetten of wanneer je bijvoorbeeld op een terras zit met een zonnetje, je dan met je rug naar de zon in gaat zitten.