betaalbare dikke slaapzakken, waar te koop?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Gem, 1 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik heb wel vaker bij Hans Textiel gekeken en bij de Kruitvat, maar nog nooit die dikke varianten gezien. Ga gewoon vaker kijken.

Thx

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb een blauw geruite gekocht bij de Hema. Wel zonder mouwen, maar ze hadden ook van met mouwen voor onder de 15 euro!

3. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Wij hebben een combisleeper en voor als die in de was is één van de Hema. Die was niet duur en ben er heel tevreden over. Hij blijft mooi in de was en is lekker warm! En is heel schattig: roze met een uiltje erop!

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Hier fan van Hema-slaapzakken met (afritsbare) mouwen. Ideale dingen! Heb er ook een van de Wibra, maar daar is de hoofdopening zó groot van, dat mijn zoontje er met zijn hoofd in zou kunnen zakken (met alle gevolgen vandien). Nu heeft ons zoontje ook nog een groot hoofd, dus ik denk dat voor alle kindjes die opening gewoon griezelig ruim is.
    Prénatal heb ik alleen een zomerslaapzak van. Vond ze voor de normale prijs (niet-operuiming) echt te duur. Zijn wel fijn, geloof ik.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb die van hema (met stipjes), eentje van Bambino (Kruidvat dus) en had een zomerslaapzakje van Bentex/Jola. Deze laatste heeft ook wel de goed geprijsde winterslaapzakken.

Bij kruidvat moet je echt opletten als ze in de aanbieding zijn, anders kun je ze eigenlijk niet krijgen. Een week of 3,4 geleden was het weer in de aanbieding, mogelijk tref je het en heeft een filiaal nog een exemplaar liggen.

Deel Deze Pagina