Misschien is het leuk om hier de nieuwe aankopen voor de baby te plaatsen?(Met foto´s) Kleding,linnengoed knuffels noem maar op!! Vragen kunnen hier ook terecht!!! Hier dan mijn eerste vraag.......... Ik wil wat kleinere maatjes kopen aangezien mijn dochter maar een ukkie was (2725gr) maatje 50 zat echt erg groot.waardoor ze veel warmte verloor.Weet iemand welke merken klein uitvallen we hadden vooral problemen met het vinden van een passend mutsje alles was veel te groot! Ik heb wel prematuur kleertjes gekocht bij de vorige zwangerschap maar die vind ik eigenlijk heel erg saai! __________________
Mijn dochter was bij de geboorte ook niet groot en wij hebben ook nog kleinere kleding moeten bijhalen. Ze was 2.450 en 46 cm. Bij Petite Bateau hebben ze kleine maten (begint al bij maat 44) en ook noukies valt zeer klein (maat 50 kan als maat 46-48). Ik weet niet of ze deze winkels ook in Nederland hebben, maar anders is het zeker wel eens de moeite waard om te gaan! Oja beiden merken zijn wel niet echt goedkoop, je zit gemakkelijk aan 40-50 euro voor een pakje. Groetjes Stephanie
Merk noukies ken ik niet maar volgens mij verkopen ze hier wel petite bateau dus daar zal ik eens naar gaan kijken.Hebben die ook fellere kleurtjes?
Juul was wel ietsje groter bij haar geboorte dan jouw baby, maar had ook nog echt de piep-maatjes nodig. Ze was 3020 gram bij 48 cm. Mijn favoriete pakje, wat ze ook na haar geboorte aankreeg, was van Koeka. Ik had de lichtroze, maar je hebt allerlei (ook felle) kleuren. Valt mooi klein en smal. Ook het mutsje van Koeka (small) valt mooi klein. Te koop o.a. bij www.trappelzak.nl
Petit Bateau valt klein. Ik heb zelf onlangs ook een paar miniatuur rompers daar gekocht... Maar verder zie ik dit topic niet , ik probeer juist van de koopverslaving af te komen meiden
Ik heb eigenlijk bij de prenatal ook hele kleine pakjes kunnen vinden. Mijn dochter kon bij de geboorte ook makkelijk 44 aan.