De reden waarom jouw werk kritiek kreeg kwam doordat er een discussie in dit topic gaande was over de prijs-kwaliteit verhouding van fotografen. Vervolgens geef jij zelf aan dat jouw werk net zo goed is als een fotograaf die hier geopperd werd, en dat je het ook nog eens voor de helft van de prijs doet. Daar ging juist de discussie over, fotografen zoals jij die het dan wel veel goedkoper aanbieden, maar daar is de kwaliteit ook duidelijk minder naar.
Ik heb de discussie gevolgd en moet zeggen dat ik het hier ook wel mee eens ben. Als je aangeeft dat jij voor de helft van het geld dezelfde kwaliteit levert, dan moet je niet mopperen als er dan naar je werk gekeken gaat worden. Niet iedereen hoeft het met je eens te zijn over de kwaliteit .
Nee hoor ik gaf aan dat ik doe wat zij doet alleen dan voor de helft. Nergens staat dat ik dezelfde kwaliteit lever. Hoe kan ik dat überhaupt beweren zonder het werk van de ander gezien te hebben?! Nee mijn bericht is duidelijk anders overgekomen dan ik het bedoeld heb, ik wilde gewoon TS antwoord geven dat het helemaal niet zo duur hoeft. Dat was namelijk haar vraag.
Je kan het ook omdraaien..waarom zijn haar foto's volgens sommige per definitie van mindere kwaliteit omdat ze goedkoper is??
Goedkoper is niet per definitie slechter... Alleen stond er een link bij en gaf ik mijn mening over die foto's. Nergens gezegd dat iemand beter of slechter is
Dus als ik meer ga vragen voor mijn foto's word ik meteen een betere fotograaf? Mijn mening: Soms kun je idd voor een duppie op de eerste rij zitten omdat je toevallig een fotograaf vind die het doet omdat het haar passie is en niet omdat het haar voltijd werk is en ze ervan rond moeten komen. Kwestie van goed zoeken. Er zijn net zoveel fotografen die goedkoop zijn en goede kwaliteit leveren dan fotografen die veel te veel geld vragen voor de kwaliteit die ze leveren. Ik ga trouwens verder de discussie niet meer aan want fotografie is gewoon een gevoelig onderwerp en ik hoop dat TS ondertussen al een fotograaf heeft gevonden die bij haar past qua prijs/kwaliteit. Succes TS!
Durf het bijna niet te posten na al dat over en weer gekat hier, maar toch. Ben ook op zoek naar een fotograaf voor zwangerschapsshoot. Het liefste op locatie, buiten dus. En ook in Brabant omg. Den Bosch/Eindhoven. Al vele sites gezien maar niet veel buiten fotos. Natuurlijk baseren wij onze keuze op een portfolio.. iemand tips?