Misschien kun je op de markt kimderschoentjes halen? Ik zou wel eerst langs een goede schoenenwinkel gaan om op te meten!!
Ik geloof niet dat er nog echt slechte schoenen bestaan. Ik koop de schoenen voor de meiden altijd bij Scapino en ben er heel erg tevreden over. Ze zijn zeker niet van mindere kwaliteit dan de duurdere varianten en de prijs is tenminste betaalbaar.
Bij house of shoes zijn wij geweest genoeg keuze ook qua prijs! En goed advies, na 3 maanden wel andere schoenen gekocht ivm het weer maar nu heb ik elefanten schoenen bij de van haren gekocht. Ook een prima merk! En om de 3 maanden is onzin hoor. Na de eerste soepele zool ga je nieuwe kopen wanneer ze goed en stevig lopen of gaan rennen. Dat deed onze dochter al vrij snel vandaar ook snel nieuwe gekocht, die draagt ze ook al een hele tijd. Overigens is in meer dan een half jaar haar maat nog niet veranderd.
Toen mijn dochtertje er nog zo snel uitgroeide haalde ik ook altijd dr. Vissers bij Scapino. Nu wel iets duurdere, maar bij House of Shoes daar valt het prijstechnisch nogal mee.
Als ze iets groter worden kun je vaak beter plannen en dan is de uitverkoop ideaal. Veel schoentjes kunnen zowel herfst als winter mee alsje een paar sneeuwschoenen hebt voor de hele koude momenten. En in de zomer geldt hetzelfde alleen dan met een paar extra sandalen. Die koop ik niet te bloot zodat je met een paar sokjes nog heel wat kunt hebben.
Bedankt voor jullie reacties en tips! Ik ga zo de stad in met de kleine, eens kijken of we ergens kunnen slagen.
Hier om de 2 a 3 echt toe aan nieuwe schoenen. Ze heeft maat 26 en die zitten precies pas pas. Ik wacht tot juni met echte zomerschoentjes want dan zit ze waarschijnlijk al een maat groter. Je hebt tot maat 24 bij elk scjoebnmerk wel flexibele zolen. Ik ben dan ook blij dat ze al vroeg liep anders had ze geen flexibele zolen schoenen aangekunt Hoe hard groeien de voeten van dreummessen nog? Het is echt niet goed voor je portemonee.
we gaan zaterdag op schoenenjacht voor beide meiden zal n drama worden oudste maat 30 en smalle voet jongste maat 19 en smalle voet ( loopt al dus moeten wel stevig zijn)
Nou, ben de stad in geweest, op jacht naar DL's eerste schoenen. Heb flink gediscussieerd met m'n moeder, die mee was. Daardoor kwam ik erachter....dat ik helemaal niet weet hoe flexibel een schoenzool moet zijn. Volgens mijn moeder was schoen 1 flexibel genoeg, ik hield echter vast aan schoen 2 die NOG flexibeler was. Terwijl beide zolen best wel flexibel zijn. Is dit ook een geval van, hoe flexibeler hoe beter? En welk deel moet eigenlijk flexibel zijn? Bij de tenen? Midden van de voet? Bij de hiel? De hele zool? Sorry voor de vele vragen, maar ik wil het zo goed mogelijk doen haha.
Als ze net lopen/stapjes dan moet de hele zool flexibel zijn. Zo flexibel dat je de zool met je duim en wijsvinger kunt buigen. Je kunt ook eerst naar een kinderschoenen speciaal zaak gaan. Laat je voor lichten, desnoods voetjes op meten en dan bij een evt. goedkopere zaak schoenen kopen. Tip die ik ook ergens las. Voetjes overtrekken op papier, uitknippen en meenemen. Deze in de schoentjes leggen, zo heb je ook een idee of ze goed passen aan de zijkant, voldoende ruimte (1cm) aan de voorkant e.d.
Shoesme Baby schoenen | kleertjes.com Ik heb deze voor onze dochter, deze kun je helemaal alle kanten op buigen en zijn super geschikt als eerste loop schoentje, ze zijn ook heel sterk, oudste heeft er een half jaar op gelopen daarna over op de flex zool die de schoen van shoesme die hierna komt. Ik vond het een mooie overgang naar de "normale" schoen zool.