Ik ben zwanger van ons volgende kindje en waarschijnlijk krijgen we weer een klein kindje, nu ben ik op zoek naar leuke betaalbare kleding in maatje 44. De prenatal en v&d ben ik al geweest. Wie kent er nog meer winkels?
Heb ook veel kleertjes in maatje 44 moeten kopen. Hou zelf niet zo van Nijntje en drukke kleuren dus ik heb pakjes gekocht van feetje, isi mini, noppies, petit bateau en babyface!
Bij Babykleding, kinderkleding, schoenen & positiemode | kleertjes.com kun je die maat selecteren. Misschien dat je daar slaagt.
Heb laatst gezien dat zd bij Dreambaby ook kleertjes voor prematuurtjes verkopen, echt heel kleine maatjes. Daar eens kijken. Kun je ook online bestellen.
BD Collection Prematuur Duck | Babykleding | Baby-Dump BD Collection Prematuur Sweet Baby | Babykleding | Baby-Dump Noppies Prematuur | Babykleding | Baby-Dump Deze 3 lijnen verkopen ze bij babydump
Prenatal! Mijn zoon was prematuur en heb meerdere pakjes moeten aanschaffen. Een pakje aan, eentje reserve en een in de was. Ze hebben veel keus en veel goedkoper dan kleertjes.com.