iemand goede tips voor een betaalbare maar wel mooie/leuke kledingkast. Hoeft niet zo groot te zijn als een pax Ikea kast maar ook niet zo klein als zo'n goedkope bouwmarkt kast met 3 lades en 2 deuren (die vind ik sowieso ook niet mooi). Het is voor een kinderkamer maar wil er de komende jaren wel mee vooruit!
Wat is je budget? Wij hebben een ikea pax, maar dan laten designen in de winkel. Kostte ons 233 euro, is 2m hoog en 1,50 breed als ik het goed zeg. De rechterkant hebben wij zelf ingedeeld als 2 hang gedeeltes, en rechts hebben we 6 planken. Meeeer dan genoeg ruimte, en niet duur vonden wij. Oh de kast heeft 2 schuifdeuren met softclose systeem trouwens.
Ik zou toch pax van ikea zeggen. Je kan gewoon beginnen met een unit van 50 cm breed en uitbreiden als het nodig is. Daarbij is het gewoon heel fijn om de indeling aan te kunnen passen. Ze hebben ook units met halve diepte. En een wat lagere variant. Het is echt ideaal.
Ligt aan je budget. Ik heb voor de oudste een mooie robuuste kast met veel ruimte (wel 2 deurs) van Woood van rond de 289..