heb echt super zin in de kersttijd.... maar helaas kan ik niet echt iets plannen, omdat ik op 17 december ben uitgerekend.... Maar wat gaan jullie doen met kerst?
Gezellig samen zijn, spelletjes doen, films kijken, wrsch 1 avond uit eten, ligt er aan hoe k me voel, lekker koken, gewoon die echte kerst dingen
Niet al te uitbundig, ik ga nu wekelijks inslaan,zodat we straks 23 dec.niet meer alles op het laatste moment moeten gaan halen...Kerststol ligt al in de vriezer in ieder geval Ik vind Kerst ook meer een gezelligheidsfeest en dat hoeft geen vreetfestijn te worden
wij gaan 1e kerstdag bowlen met pat zijn familie en mijn ouders erbij en lekker eten erna. en 2e kerstdag gaan we gezellig bij mijn ouders thuis gourmetten
I love it, I love it... uhh wij gaan 1e kerstdag lekker uitslapen ennuuh.... ach je weet wel.. en 's avonds lekker dineren bij schoonmama met alle familieleden. En 2e kerstdag lekker met mijn ouders een lange strandwandeling maken bij Rockanje en 's avonds lekker dineren bij hun. Heb er vreselijk veel zin in, want het is altijd bij iedereen vreselijk lachen... gezellige boel.
uhh misschien wel bevallen, misschien wel lekker die dagen van me kraambed genieten? misschien wel zitten afwachten wanneer het begind? misschien wel al met die kleine naar me ouders? misschien , misschien, misschien het is net zo onzeker als voor jou.
Hier ook, geen idee wat ik doe met kerstmis. Ben 11 december uitgerekend. Maar dat het leuk wordt weet ik wel. We zijn waarschijnlijk met z'n drieen in plaats van met z'n tweeen Vind het wel leuk spannend allemaal
Ik moet met de kerst overdag werken. 1e dag 's avonds bij mijn oom en tante (met mijn ouders) eten en kadootjes (is een traditie in de familie) en de 2de dag bij mijn schoonouders gourmetten
Kan helaas ook niks plannen. Ben 14 december uitgerekend dus misschien heb ik net mijn baby of ben ik nog zwanger. Maar we maken het thuis wel gezellig!
Lynn en ik gaan eerste kerstdag lekker naar ons thuis. Oma doet altijd kalkoen op zijn engels maken. Jummie jummie. Lynn krijgt die dag haar eerste vaste voedsel. Grote knoeiboel. Tis voor haar ook een beetje feest natuurlijk, hihi. Tweede kerstdag nog geen plannen. Liefs Juud
ik heb er ook zo'n zin in. maar denk wel dat ik het huis dit jaar versier zonder een boom. wij hebben een kunst boom, en die is vrij groot. we hebben de box al in de woonkamer staan en dat was eigenlijk ook de plaats voor de boom. misschien haal ik nog een kleintje voor de sfeer, maar heb daarnaast ook nog veel leuke ideeen om het sfeertje in huis te halen. trouwens zijn jullie al bij intratuin geweest......kwijlkwijl...
ik ga niks doen heb zon hekel aan kerst dat ik me samen met me kereltje gewoon 2 dagen opsluit en alleen maar films ga kijken met veel hapjes erbij liefs
Wij zetten een boom en ik wil eigenlijk lekker opzoek naar nieuwe ballen voor in de boom.... 1e kerstdag gaan we bij mn ouders gourmetten dat vind ik altijd erg gezellig en daarna denk ik weer lekker stom mensergjenieten ofzo echt onwijs lachen is dat.. Mn man wil de kerst het liefst overslaan want zn moeder is dit jaar overleden en zei was ook altijd helemaal gek op kerst....maar we zetten een boompje op de begraafplaats of iets en we vieren het gewoon want mn zoontje zeurt al maanden om een kerstboom...
@Lydia: 4 jaar geleden is mijn oma overleden. Net een week voor kerst. Oma was ook altijd dol op kerstmis. Maar mijn moeder en ik hadden toen besloten om het juist erg uitbundig te vieren dat jaar. Ter ere van oma. We wisten dat oma het zeker niet gewild zou hebben dat we kerst oversloegen door haar. Dus we hebben nieuwe boom gekocht, een hele grote! Die hadden we maar voor een prikkie want we kochten alles een dag voor kerst Alles wat we maar lekker vonden om te eten in huis gehaald. Nog kadootjes gekocht voor elkaar. Was een emotionele maar ook een hele mooie kerst Echt een kerst wat oma prachtig zou hebben gevonden. Hoop dat jullie ( en vooral je man) toch kunnen genieten van kerst dit jaar.
kwas vorig jaar met de kerst zwanger we hebben toen kerst gevierd in tsjechie bij familie ben daar heel erg misselijk geworden als ik nu aan kerst denk word ik weer misselijk kheb geen zin in kerst voorheen was dat de 2 leukste dagen van het jaar ik zie er nu zo tegenop
ik zal wat dat betreft blij zijn als ik de verjaardagen van mijn dochtertje(25-11) en man gevierd heb (27-11) op de 24e vier ik die dit keer en dan de zaterdag ben ik met mijn moeder en haar vriend weg, en dan de zondag haalt hij de kerstspullen al naar beneden dus de 27e staat bij ons alles weer in volle glorie gezellig te zijn.... heerlijk ik probeer er ook zo lang mogelijk van te genieten, de sint komt evengoed wel... met kerst zijn we traditiegetrouw altijd bij ons thuis, dan heb ik in de weken voorafgaand aan kerst al ik weet niet hoeveel kado's voor iedereen gehaald voor moeders en vriend meestal 3 "echte"en dan een hoop kleine lach dingetjes, voor de kids altijd al van alles en nog wat...heerlijk zeg als ze weer eens een "nepperd"onder de boom vandaan pakken van tandenborstel tot keukenrol... smiddags gewoon gezellig koud buffet neerzetten en dan lekker een borrel erbij en 2e kerstdag dat weten we nog niet daar zijn we nog niet over uit waarschijnlijk gezellig met zijn allen uit eten.... laat het maar gauw maandag 27 november zijn dan ben ik weer in mijn nopjes... in 1997 liep ik nog met een dikke buik die op springen stond maar ook toen hebben we ontzettend genoten...en de kleine waarschijnlijk ook toen, want die bleef mooi zitten tot de 8e ...
Wij gaan eerste kerstdag naar disney on ice, en daarna door naar mijn ouders waar we blijven eten en slapen. 2de kerstdag blijf ik bij mijn ouders en mijn man gaat tegen 1 uur weg want hij moet werken (horeca)
Hier kijken we ook al tijden uit naar de kerst. De eerste kerst met ons drietjes. Het word dit jaar wel een kleine boom, omdat de box er ook staat. Maar dat zal de pret niet drukken. Verder hebben we nog lekker niets gepland. Zien tegen die tijd wel waar we zin in hebben. Een ding is zeker we gaan die dagen heerlijk van onze kleine genieten.,
Mijn broer is jarig op eerste kerstdag, dan komt de hele familie en dan is het dus ruzie over geloof,politiek en eten. Waarop mijn zus en ik de hele dag ons best doen om dat te voorkomen door opeens heel hard te gaan zingen of iets om te gooien zo dat het onderwerp weer even veranderd is. 2e kerstdag ga ik mensen uitnodigen die alleen zijn met kerst. Eerste kerstdag is dus altijd een soort verplichting.. maar ja.. ook maar 1x per jaar. Oh ja ook nog ff naar de kerk maar dat doe ik vaak op zondag en niet alleen met kerst. Ik heb veel zin in 2e kerstdag!