Betaalbare pop voor baby 1,5 jaar (uitkleedbaar)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door TanjaK, 27 mei 2020.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TanjaK

    TanjaK Bekend lid

    29 mei 2019
    834
    640
    93
    Vrouw
    Deze zet ik op een lijstje voor volgend jaar.

    Ik heb ontdekt dat wat ik mooi vind heel iets anders is dan wat zij mooi/leuk vind. Ze heeft b.v. ooit eens een oerlelijk aapje gekregen met de gekste kleuren waar ze dol op is en een prachtig lammetje staat onaangeroerd in de kast. Hetzelfde met muziek, ze is gek op Avancii, zodra ze Hey Brother hoort in de auto is ze rustig, maar dat is een ander onderwerp.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  2. MolliMuis

    MolliMuis Niet meer actief

    Zijn inderdaad kraaloogjes, dus niet babyvast.
     
    TanjaK vindt dit leuk.
  3. Archie83

    Archie83 Actief lid

    23 nov 2019
    407
    234
    43
    Fristi2012 vindt dit leuk.
  4. Elocina

    Elocina Actief lid

    19 aug 2015
    472
    105
    43
    Ik weet niet of je een TX Maxx in de buurt hebt maar zag er afgelopen week een hele hoop zelfs in de sale daar, voor 12 euro ofzo inclusief flesje, potje etc. En het leuke was dat ze ook jongetjespoppen hadden. Wij hebben er net eentje aangeschaft voor onze dochter van 22 maanden die heel binnenkort een klein broertje krijgt en ze is er de hele dag druk mee. Flesje geven, uitkleden, aankleden (lukt nog niet echt, dus grootste deel van de dag heeft de pop een bloot piemeltje), naar bed brengen..
     
    TanjaK vindt dit leuk.
  5. TanjaK

    TanjaK Bekend lid

    29 mei 2019
    834
    640
    93
    Vrouw
    Het is deze geworden en we hebben een hele lijst voor "later".
    [​IMG]
    komt ook nog met een rompertje, hoedje en een "portbebe"
    Bedankt allemaal voor de hulp
     
    Fristi2012 vindt dit leuk.
  6. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    TanjaK vindt dit leuk.
  7. TanjaK

    TanjaK Bekend lid

    29 mei 2019
    834
    640
    93
    Vrouw
    Het popje is een enorm succes! Het was de bedoeling dat ze het pas over een paar maanden zou krijgen, maar het was een goed moment om het nu te geven.
    Zodra ze, bij het uitpakken, in de gaten had dat er een "baby'tje" in het mandje lag, kwam er een grote glimlach op haar gezichtje, pakte het popje eruit en begon er mee te knuffelen. Heel ontroerend om te zien. Daarna werd het overal mee heen gesleept.
     
    Fristi2012 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina