Onze dochter is nu bijna 16 maanden en stapt sinds een paar weken. Nu heb ik pyjama's met voetjes eraan (geheel uit 1 stuk), is dat nog wel handig? Of wordt het nu tijd voor pyjama's uit 2 delen, bovendeel en broek? En is in de winter een pyjama met voetjes eraan niet juist lekkerder? Nu kleden wij haar altijd pas om vlak voor ze gaat slapen en ook meteen als ze wakker wordt en loopt ze nooit in pyjama rond. Maar ik kan me voorstellen dat die tijd binnenkort wel aan gaat breken dat ze nog even in pyjama loopt nu ze zelf kan lopen. Of valt dat wel mee?
Ik vind het vooral erg moeilijk in te schatten wanneer zo'n pyjama uit 1 stuk te klein wordt. Mijn dochter wriemelt veel in bed, en loopt inderdaad ook nog een hele tijd rond ' savonds voor ze gaat slapen. Daarom heb ik hier liever pyjama's uit 2 delen.
Ik heb nog nooit pyjama's gehad voor mijn dochtertje bestaande uit 1 stuk. Ik vind het zelf altijd fijn om op blote voeten te lopen, dus doe dit ook bij mijn dochtertje. Lijkt me ook een beetje warm in een slaapzak. De laatste weken slaapt ze ook zonder pyjamabroek ivm warme slaapkamer.
Ik vind het totaal niet handig zo'n piyama. Gehad maar toen ze net geboren was maar vind het zo beetje niet handig en lelijk lijkt mij ook dar het niet handig voor kind is als ik zoiets had zal ik dat niet fijn ervaren J Hiet al sinds ze 1 is geen slaapzak ze heeft lekkere snuggi pyjama van next direct. Lekker warm en loopt ze sochtend in rond en ontbijt ook lekker knus. Ik vind het handig dat volgens het warm/kou kan ze sokken aan of uit. Nu bijv thuis en in bed nooit sokken aan
Ik vind pyjama's uit 1 stuk ook helemaal niet handig. Inderdaad omdat dochter vaak nog even rondloopt in pyjama nadat ze in bad is geweest. Ik vind het fijn dat de broek of het shirt uit kan als het warm is. Pyjama's uit 1 stuk al niet meer gebruikt sinds ze 6 maanden was denk ik, zoontje heeft ze ook al niet meer.
Ik vind ze ook niet handig. Alleen in maatje 50 en 56 heb ik zulke pakjes gehad. Gewoon broekje en shirt los
Wat grappig, ik vind ze namelijk superhandig (maar wel die met de knoopjes aan de onderkant en dan ook aan de voorkant). Het zit volgens mij ook heerlijk en hij beweegt er goed in. Uit twee delen, dat rolt altijd naar boven, zowel broekje als shirtje. Dus ik wil ze voorlopig nog even blijven gebruiken zolang de maat het toestaat .
Ook ik vind ze juist heel fijn, wel degene waarvan de voorkant en bij beide benen open kan. Dl vond het in het begin ook niet zo fijn iets over het hoofd getrokken te krijgen (nu niet meer) en daar zijn ze ook heel fijn voor. Lijkt me ook heerlijk zitten, geen band om de buik die te strak zit, te los zit of shirt dat omhoog kruipt. Voor het warme weer (vandaag niet helaas) heb ik ook een geheel pakjes, maar dan met korte mouwtjes en pijpjes. Maar goed, ze loopt nog niet dan is het misschien een ander verhaal. Al loopt het zoontje van een vriendin van me er ook gewoon mee rond 's avonds vordat hij naar bed gaat. En hij heeft er totaal geen moeite mee.
Ik vind het meer voor zl niet lekker, ik slaap immers ook niet met sokken aan in bed, helemaal met dit weer veel te warm
Ik heb ze gehad tot 62 en daarna niet meer. Nu ze loopt vind ik een 2-delig setje leuker. Nachtpon dan weer niet.
Ik vind het ook fijn dat het niet opkruipt en ML vond die boxpakjes uit 1 geheel ook superfijn (hebben we tot de grootste maat gehad volgens mij). Zij vond dat niks dingen die over haar hoofd moesten. Nu heeft ze met dit warme weer romper lange mouw aan in haar dunne zomerslaapzak of pyjama zonder romper. Ik vind het echt lastig hoor, ben er nog niet uit helaas
Misschien een stomme vraag maar waar vind je zulke pakjes in grotere maten? wij hebben ze tot nu toe ook altijd gebruikt als pyjama. We hebben kort gezocht maar alles gaat tot max. maat 68.. Graag wel enigszins goedkoop (prenatal, zeeman, c&a, v&d etc hebben ze niet nu..)
Ik zie ze bij de h&m volgens mij altijd in nog vrij grote maten, 2 voor 15 euro ofzo? Ik heb het ook niet zo op boxpakjes, dochterlief had vanaf maatje 62 al tweedelige pyjamaatjes. Ze lijken nooit echt goed te passen. En met sokjes slapen doet ze ook al sinds die tijd niet meer - blote voeten slaapt veel lekkerder
Ik weet even niet of het jou om de boxpakjes of pyjama's gaat? C&A en H&M hebben pyjama's uit 1 stuk tot maat 92 met of zonder voetjes. Bij C&A staan de "boxpakjes" onder de pyjama's, de velourse variant. Maar ik weet niet of je deze te pyjama achtig vindt. Het is voor de winter ook een lekkere warme pyjama. H&M zie ik ze nu niet staan, misschien niet het seizoen. Die vallen ook onder de pyjama's. Wij gebruikten deze warme pakjes nog vrij lang. Ik heb volgens mij maat 80 hier liggen. Vonden we ook voor een weekje Center Parcs erg prettig, na het zwemmen hup pakje aan, lekker warm.
Oh ik moet er bij zeggen: vorige keer wilde ik in de winkel van die boxpakjes/pyjama's kopen in maat 74 schat ik en toen hadden ze ze niet in de winkel, alleen online. Dus ik weet niet of ze alleen online verkocht worden of alleen in de grotere filialen.
Ik bestel ze altijd online bij next direct, daar hebben ze heel veel keuze in pyamapakjes. Ze hebben daar ook grotere maten. En niet duur, meestal gaan ze per drie voor 19,-.
Ik geloof dat Levi maar 2x zo'n pakje aan heeft gehad toen hij een paar weken was.. sinds dien altijd een los shirtje en broekje.. maar wel in een slaapzak, zodat hij altijd iets over hem heen heeft aangezien hij het lakentje en dekentje van zich af trapt
Het is gezonder voor de ontwikkeling om op blote voeten te lopen. En in bed lijkt het mij snel te warm met voetjes eraan. Persoonlijk zou ik dus gaan voor twee delen.