Betaalbare skinny jeans

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Elmyra, 8 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.867
    7.809
    113
    Amsterdam
    Ik heb net voor het kdv in maat 92 bij de zeeman 2 skinny jeans gehaald omdat ik het zonde vind met wat duurdere broeken daar naar toe te gaan en alles smerig terug te krijgen.
    Maar bizarre is dat deze dus wel mooi helemaal skinny zitten terwijl Hema, Zara dat momenteel juist helemaal niet zitten. Dus dat kan je ook nog uitproberen, ik moest nu een keer het elastiek niet aantrekken.
     
    Elmyra vindt dit leuk.
  2. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw
    Hier ook fan van name it
    Die zijn echt skinny en in de sale helemaal niet duur
     
    Elmyra en Rosy90 vinden dit leuk.
  3. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Zeker het proberen waard dan! Ga eens kijken, dankje voor de tip!
     
  4. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Ze zitten nu in 92 en 98, maar Coolcat onthoud ik dan wel even voor als ze wat groter zijn :thumup:.
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  5. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.509
    8.359
    113
    Zeeman is de taille ook smal van inderdaad, in tegenstelling tot veel andere merken. Met Coolcat hier het enige wat mooi zit. :) (y)
     
  6. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.687
    9.654
    113
    Name it zijn inderdaad mooie broeken die goed zitten, maar mijn kinderen krijgen ze wel consequent stuk op de knieën, terwijl ik daar met andere broeken geen last van heb.
    Primark zit bij mijn kinderen ook mooi, ook de jongens skinny's van zoon. In tegenstelling tot andere primark items vallen de skinny's goed op maat.
    Mijn kinderen zijn slank maar wel gespierd op billen en benen.
     
    Elmyra vindt dit leuk.
  7. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.271
    2.443
    113
    Vrouw
    Ter stal heeft leuke skinny jeans. tussen de 12 en 18 euro zoiets.
     
    Elmyra vindt dit leuk.
  8. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw
    @Elmyra Ik ben vandaag bij zeeman geweest en idd de skinny broeken die daar hingen waren erg skinny
     
    Elmyra vindt dit leuk.
  9. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Thanks! Ben zelf nog niet geweest, even zien of het deze week een keer lukt!
     
  10. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Die jeansleggings van de H&M. Hier een meisje met amper vet op haar buik en benen en die zitten als gegoten. Ik kocht ze laatst per 2.
     
    Elmyra vindt dit leuk.
  11. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Die van de zeeman!
    Verder ben ik altijd heel tevreden over name it.
    Valt erg mooi en is goed aansluitend.

    Maar mijn 3jarige en 1.5jarige zijn geen slanke kindjes ;)
     
    Elmyra vindt dit leuk.
  12. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Haha die van mij zijn ook niet superskinny hoor. Ze hebben beide nog een peuterbuikje, maar de beentjes worden wel steeds slanker en die skinny broekjes die ik vaak had van Zara en/of Hema zitten vaak niet mooi, niet skinny iig. Ik ga straks wat boodschappen doen en wip dan ook even binnen bij Zeeman. Eens kijken wat ze hebben.
     
  13. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Van Zara moet je de jegging of de basic slim jeans hebben, die zijn echt skinny. Al het andere, zoals bijv. de 'keperjeans in slim fit' is inderdaad echt per keer verschillend wat je nou krijgt
     
    Elmyra vindt dit leuk.
  14. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Ik zeg ook name it, ze hebben best vaak aanbiedingen. Mooie broekjes en ze blijven lang goed.
     
    Elmyra vindt dit leuk.
  15. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Ah oké de basic slim jeans is dus wel echt skinny. Goede tip. Heb nu niet de basic versie jeans inderdaad. De zwarte zit goed en de donkerblauwe slobbert.
     
  16. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Heb er een van Zeeman meegenomen maar die moet weer terug. Om de beentjes zat ie mooi, maar toch die pijpjes ook weer wijder en ze vond hem bij haar buik te strak. Volgende poging dan maar eens bij ter Stal, Hennes of toch de basic slim van Zara.
     
  17. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Goed op de namen letten want het lijkt allemaal op elkaar :) Die basic slim jeans is er nu helaas maar in 1 lichte kleur zag ik.
     
  18. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    Ja ik keek nog even gisteravond op de website ... Inderdaad alleen een lichtgrijze. Jammer. Dus ik zoek nog even verder :thumup:.
     
  19. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Ik scoor broeken (skinny ) bij h&m, ter stal, shoeby, en zeeman.
    Mijn dochter zit nu in de 104 wordt het en der wel veel wijder ofzo...
     
    Elmyra vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina