Ik wil voor mijn zoon van 5 een tablet kopen, maar wil er niet teveel aan uitgeven... Eigenlijk max 150,- Kunnen jullie een tablet aanraden?
Wat moet hij met zijn tablet kunnen doen? 150 euro is niet een heel hoog bedrag voor een goeie tablet Je zou hier eens kunnen kijken: http://tweakers.net/categorie/822/tablets/producten/#filter:q1YqKMpMTvVNrFCyMrQw0IFyM_OUrAxqAQ
Weet niet wat voor tablef je in gedachten hebt, maar ik heb pas geleden een Samsung Tab E gekocht bij de mediamarkt voor 159 euro.
Mijn dochtertje heeft een samsung tablet light versie 7 inch. Meer dan prima voor kinderen, ze hebben er samen veel plezier van en kostte rond de 100 euro.
Ik heb nog wel een zwarte ipad air hier liggen als je wilt. Heb het nooit gebruikt. Staat wel een 4 cijferige code op en volgens min had ik mijn naam ingesteld maar verder niet gebruikt.
Als je echt niet meer budget hebt zou ik de samsung lite kopen inderdaad. Maar als je budget iets ruimer is zou ik een samsung galaxy tab kopen. daar kan ook een geheugenkaart in en deze is gewoon veel sneller
Ik heb voor mijn jongste afgelopen weekend een Archos 7 inch tablet gekocht. Bij mediamarkt voor 69. Hij doet t prima. En hij zal enkel worden gebruikt voor YouTube en spelletjes apps. Ik kan de 7 inch wel ideaal. Handzaam voor kleine kinderhandjes.
Mijn dochter heeft net voor haar verjaardagsgeld een Samsung E 9.6 gekocht en is daar ontzettend blij mee. Hij is nu bij de mediamarkt volgens mij 155,- euro. Ze heeft er ook een extra sd kaart bijgekocht, maar dat is natuurlijk optioneel. Onze ervaring is dat het een goede tablet, zeker voor kinderen