Moet het even kwijt...mijn moeder is vandaag beroofd!

Discussie in 'De lounge' gestart door 00Wendy00, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Dames, ik moet even mijn verhaal kwijt. Mijn moeder is vandaag beroofd!

Ze was bij de supermarkt, heeft haar spullen afgerekend en wat bijgepint en gaat dan met het karretje naar haar flat. Ze wordt al vanaf de kassa achterna gelopen door 3 meiden, ze volgen mijn moeder mee haar flat in en 2 meiden zelfs mee de lift in. Mijn moeder vraagt waar ze moeten zijn en ze antwoorden op de 5e. Mijn moeder stapt vervolgens op de 3e uit en als ze haar deur opent beseft ze dat ze haar portomonne kwijt is en schreeuwt naar mijn vader die binnen zit "ze hebben mijn portomonnee!".

Mijn moeder twijfelt geen seconde en rent de trap op naar de 5e. Ze komt de 2 meiden op de 4e tegen en grijpt er een die vervolgens mijn moeder haar portomonnee op de grond smijt. Die meid rukt zich los maar mijn vader komt er net aan en grijpt alle twee de meiden. 1 rukt zich weer los waardoor mijn vader nog keihard op de trap valt en nu een wond op zijn knie heeft. Maar hij heeft er 1 nog te pakken. Mijn moeder heeft de politie gebeld en die zijn haar komen ophalen. Die meid zei dingen als dat ze illegaal was, onschuldig en het niet erg vond om een nachtje in de cel te slapen want dan komt ze lekker tot rust, bizar toch! Mijn moeder heeft gelijk aangifte gedaan en gelukkig zijn er in de supermarkt en in haar flat verschillende camera's.

Ben zo ontzettend trots op mijn moeder dat ze gewoon die meiden achterna is gegaan (al had het natuurlijk ook verkeerd kunnen gaan) want zo is zij helemaal niet en met haar 55 jaar en de ziekte MS.
    Maar mijn bloed kookte toen ik het hoorde. Maar goed dat ik er niet bij was want dan had ik nu vastgezeten voor mishandeling of erger.

Oooohhhh wat ik kwaad! Maar vooral wel blij dat mijn ouders niets hebben.

Moest het ff kwijt.....

2. Delta

Delta Niet meer actief

jeeeeetje ! wat heftig.. ! hoe is t met je vader zijn knie? bah zeg :( en dan nog 3 meiden.. gadverdamme ! hoop dat ze veel straf krijgen ! een taakstraf sowieso..!

3. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Jemig wat een verhaal..ik ben blij voor jou dat je ouders niks mankeren en het had idd anders kunnen aflopen zoals je tegenwoordig al die verhalen hoort...ik hooop dat ze de andere ook kunnen vinden....en ben ook blij voor je ouders dat die verder niet veel ernstigs mankeren en wel super dat ze er achteraan zijn gegaan...

Liefs

4. Keukenrol

Keukenrol Lid

29 jul 2011
    22
    0
    0
    Wat erg zeg!!! En nog wel meiden die haar hebben berooft.
    Hoop voor ze dat ze alledrie de straf krijgen die ze verdienen.

En voor je ma een hele dikke knuffel, en je mag zeker trots op haar zijn!!

5. Jel

Jel Niet meer actief

Wat heftig zeg!
    Mooi dat één van de drie is opgepakt.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wat verschrikkelijk zeg! Goed dat 1 stuk tuig is opgepakt! Jammer dat je er in NL vaak vanaf komt met niks of een paar uur taakstraf! In sommige andere landen kappen ze zelfs je vingers eraf als je steelt, of word je verstoten. Hier kom je er met een lachertje vanaf!

7. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje wat erg zeg! Waar gaat het toch heen met de jeugd:$ (zegt een oud wijf van 25;))

Hoop dat alles goed is met je ouders!

Ben eigenlijk nog best benieuwd of ze iets uit de portomonee hebben gejat.... En of die ene de andere 2 erbij heeft gelapt....

8. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Jeetje zeg! Wat een stoere moeder heb jij dat ze er achteraan gaat!

Hopelijk hebben ze geen kans gezien onderweg haar portemonnee toch nog te plunderen.

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Gelukkig zat alles nog in haar portemonnee. Ze zal die andere meiden er niet bij hebben gelapt denk ik want ze zat nog snel iets te pingen/sms'en ofzo en zette daarna haar telefoon uit.

Mijn moeder werd vanavond nog gebeld door het politiebureau dat die meid niet is aangehouden voor diefstal omdat er nog geen bewijs is en mijn moeder haar portemonnee terug heeft. Maar ze hebben haar wel overgedragen aan de vreemdelingedienst en komt daar voor de rechter.

Mijn moeder gaat nu contact opnemen met de huismeest en supermarkt voor de beelden. Is daar duidelijk op te zien dat er sprake is van diefstal dan kunnen ze er verder misschien nog wel wat mee voor die andere 2 meiden....anders had aangifte doen geen zin want het kost te veel en te veel tijd zei die agent....belachelijk! Dus hopen dat er wat op de beelden te zien is.

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Jeetje wat schrikken en wat een stoere moeder heb jij zeg...wow!

Hopelijk leveren de beelden nog wat op en doen ze er wat mee! Ze mogen hier toch niet zomaar mee wegkomen? Bah....

11. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een belachelijk verhaal!!!

Gewon anadringen op aangifte doen hoor. Laat het mooi op papier staan, een volegnde keer telt het dan in ieder geval mee als "schijn tegen". Jammer dat de plitie er werk van heeft , maar ja. hoe duidelijk is dit!! Je moeder heeft risico gelopen door je aan te pakken, dus mocht er nog iets gebeuren dan moet de aangifte zeker op papier staan!!

Trouwens, ze met wel nu haar pincode wijzigen hoor, wat die hebben ze afgekeken, straks wordt ie alsnog gesolen, je weet nooit. En saldo betaalrekening laag houden, of pinlimiet laag.

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    En hoezo moet jou moeder achter die beelden aan!?
    Dat is toch politie werk....en geen nut om aangifte te doen? Ze doen verdomme maar even wat moeite....moet niet gekker worden...

Stoere mama! Jammer als die trutten nu vrijuit gaan (zeker als het er aan ligt dat de politie hier geen moeite voor wil doen...)

13. Dana

Dana Niet meer actief

jeetje dat is schrikken!! gelukkig is het "goed" afgelopen. echt niet te vatten!

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Wat een rotmeiden zeg gadverdamme!

15. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Nou ja zeg!

Al je moeder die beelden heeft en ze doen er nog niets mee dan zou ik SBS6 hart van nederland ofzo zo eens schrijven, belachelijk dat ze niet is aan gehouden.

Deel Deze Pagina