hoi hoi. Ik zie bij iedereen van die leuke foto banners ( met of zonder tekst) Hoe en waar maken jullie die? Ik kan er echt geen programma over vinden waar ik ook uitkom. Liefs kaatje
Je kan denk ik het beste op een banner klikken die je mooi vindt. Dan de aanwijzingen volgen. SUCCES! Elmo
Hoihoi, Ik maak m in Adobe Photoshop maar die kan je niet zomaar van internet afhalen. Ik geloof dat de meesten hier dat doen met een programma genaamd PSP en dat kun je downloaden van internet.
ja dat psp heb ik ook gedownload maar daar kom ik dus geen wijs uit,maar ben geloof ik al op de goede weg. nu alleen nog een eigen foto kunnen toevoegen. thanx xxx
hhahahadat is niet zo moeilijk hoor kaatje foto zo klein maken dat hij in je bannertje past en dan foto knippen en plakken in je bannertje als nieuwe selectie succes
heeft er iemand zin om een banner voor mj te maken. ik zou graag mijn kleine mannetje ook onder mijn berichten hebben staan. ik heb geprobeerd psp te downloaden maar durf dit niet goed aan ivm overeenkomst.. ben bang dat ik er straks aan vast zit na de 30 dagen proef periode..