Betaalbare (trouw)jurk?

Discussion in 'De lounge' started by jewelizz, Nov 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    www.lanova.nl Zit in dordrecht en heeft supermooie jurken! Ik ben er vrijdag geweest en het is echt een aanrader. Mijn jurk is daar nu in bestelling. Ze gaat alleen wel in febr met zw.verlof.

2. jewelizz

jewelizz Bekend lid

Dec 25, 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat een hoop reacties, leuk!!! Iedereen bedankt voor het meedenken! Ik heb alle sites die hier genoemd zijn bekeken en heb al heel wat mooie jurken gezien :)

@ichtus: bedankt voor het aanbod, lief van je! Heb alleen helaas geen maatje 38 meer tegenwoordig (eerder 42)...

@ B en N: gefeliciteerd! Nu ben ik wel heel benieuwd naar jouw outfit natuurlijk, als je tijd hebt om een fotootje te plaatsen zou dat super zijn!

@ Elke1984: ook jij super bedankt voor het spontane aanbod! Ik denk echter dat ik toch ga voor een 'eigen' jurk, tenslotte trouw ik maar één keer in mijn leven (tenminste, daar ga ik vanuit) ;)

Zoals het er nu uitziet, ga ik op zoek naar een mooie galajurk ipv een echte bruidsjurk. Ik heb op sommige sites echt geweldige glamourjurken gezien die haast niet onderdoen voor de trouwjurken. Sowieso ben ik niet echt het type om in een traditionele (al dan niet witte) trouwjurk met hoepels en andere tierelantijnen te verschijnen. Vind het erg mooi om te zien, maar zelf geef ik er de voorkeur aan zonder hulp naar de wc te kunnen enzo :D Een galajurk past denk ik beter bij mij. En: niet alleen beter bij mij, maar ook beter bij mijn budget, haha.

Nogmaals bedankt allemaal voor het reageren. Meer tips zijn uiteraard van harte welkom!

3. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,364
    6
    38
    Gefeliciteerd!

Bij de otto hebben ze ook bruidskleding. Ziet er best aardig uit vind ik.. en als het niet bevalt kun je het terug sturen! Ideaal als je wat minder geld te besteden hebt.

OTTO - meer mode dan je aan kan --> dameskleding --> bruidskleding

Share This Page