Betaalbare verre reis met kinderen

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by cowgirl80, Jul 1, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    8,023
    6,767
    113
    zuid-holland zuid
    ik ben voorzichtig aan het kijken naar een verre reis (buiten europa) voor meivakantie volgend jaar.
    Wat zijn nu betaalbare plekken qua tickets en accomodatie, die ook nog eens te doen zijn voor 15 dagen?
    Ik zat zelf aan Las Vegas te denken, tickets zijn vanaf 500€ en dan met een huurauto langs nationale parken. Iemand nog meer suggesties?

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,205
    12,219
    113
    Azië, de tickets zijn wellicht iets duurder, maar het leven daar is veel goedkoper dan de USA, al is het rondje wat je voorsteld ook super leuk!

Ik ben samen met mijn partner in Maleisië en Indonesië geweest. Beide landen zou ik ook prima met mijn zoon kunnen bezoeken.

Hopsatee likes this.
  3. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

Aug 17, 2012
    791
    116
    43
    15 dagen lijkt mij erg kort voor Las Vegas en nationale parken? Natuurlijk wel afh van hoe groot rondje je wilt doen en hoe veel drukte/reizen je kinderen aankunnen (denk ook aan jetlag die vaak al aantal dagen duurt). Florida is ook super leuk!
    Anders Mexico, Antillen of inderdaad richting Azië!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,092
    3,875
    113
    Florida, Thailand, Indonesië.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,509
    36,469
    113
    Florida of Thailand idd.

Wij zijn van plan naar Florida te gaan in de meivakantie.
    Het rondje wat jij wilt doen staat ook al een tijd op onze planning, maar 15 dagen lijkt me dan idd wat kort.
    Al.ben ik wel heel benieuwd naar waar je tickets hebt gevonden voor 500 naar Las Vegas?

6. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    8,023
    6,767
    113
    zuid-holland zuid
    Bedankt voor de reacties! Florida staat ook hoog op mijn lijst, maar ik heb van veel mensen gehoord dat de natuur een stuk minder indrukwekkend is daar dan in het westen. We hebben zelf al een aantal reizen door Amerika gemaakt voor we kinderen hadden, dus we weten wel wat voor rondje mogelijk is daar.
    Antillen ga ik eens bekijken, maar lijkt me dan weer niet zo avontuurlijk.

@suus1983 Op cheaptickets zijn er vanaf 412€ en exitreizen biedt fly-drives vanaf 650€ Inclusief huurauto

7. Kiekske

Kiekske Actief lid

Nov 1, 2016
    383
    44
    28
    Wij zijn afgelopen april in Florida geweest. Supervakantie gehad en ons zoontje heeft enorm genoten.
    Wij hebben natuurlijk afgewisseld met strand.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Thailand!!

9. Mythique

Mythique Fanatiek lid

Apr 3, 2015
    4,785
    3,911
    113
    De natuur in Florida is niet te vergelijken met de Grand Canyon, Bryce, Zion wat je 'in de buurt' van Las Vegas hebt. Maar gezien de leeftijd van je kinderen denk ik dat Florida leuker is. De rij afstanden zijn veel korter, prak er een amusementspark in, ga naar de Keys aan het strand. Denk dat je kinderen het daarmee meer naar hun zin hebben dan wanneer zij 500 km in de auto moeten zitten om van punt a naar b te komen.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,509
    36,469
    113
    Dank je!

En ik ben al eerder in Florida geweest en het is daar inderdaad lang niet zo mooi als in andere gebieden. Wat ons aanspreekt is dat het voor de kinderen leuker is. Ze zijn nog te jong om echt lange afstanden te bereizen.

11. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Azië, zuid-Afrika..

12. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,214
    4,516
    113
    Las vegas en omgeving is prima te doen in 2 weken, maar dan moet je een rondje canyons doen (zion, bryce, monument valley, grand canyon), niet helemaal naar de west kust willen gaan.

Marokko, ook goed betaalbaar en goed seizoen nog niet te warm. In 2 weken kun je bijv. Een prachtig rondje doen van marrakesh via het atlasgebergte en de woestijn naar het noorden, richtig Fez, en daarna weer terug. Eventueel nog richting de kust. Prima met eigen huurauto te bereizen.

Costa rica zou ook wel kunnen in 2 weken, maar zal wel iets duurder zijn.
    De antillen, is wel meer strand vakantie.
    Thailand of maleisie, maar dan kun je maar een stukje bekijken de reisafstanden zijn daar grotrr en is om zelf te rijden misschien ook niet zo fijn.

13. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

Apr 3, 2017
    1,463
    412
    83
    Zuid-Afrika! Een deel van het land is goed te doen in 2 weken. Prachtig land, wilde dieren, goedkoop overnachten. Denk alleen dat de tickets wel prijzig zijn.

14. zigzag

zigzag Fanatiek lid

Oct 21, 2015
    1,972
    686
    113
    Female
    Als je in februari had willen gaan zou ik Sri Lanka hebben gezegd. Nu zeg ik Jordanië - dode zee, Petra, Wadi Rum etc. Er is genoeg te zien en je kunt afsluiten met lekker relaxen in Aqaba.
    .
    Ik heb nog niet gekeken hoe de meivakantie volgend jaar valt, vroeg of laat. Misschien is Jamaica ook nog een idee?

15. Moi1985

Moi1985 Actief lid

Jul 2, 2014
    414
    27
    28
    Thailand! Heerlijk land en ook super te bereizen met kinderen.

Share This Page