Hoihoi!!! Wie weet waar ik een beetje betaalbare voedingstops kan kopen. Of shirts met een overslag? Ben aan het zoeken maar kan zo niet echt wat vinden.
gewoon een hemdje onder je shirt doen... Shirt omhoog en hemdje omlaag werkt echt ideaal. En hoef je ook geen voedingsshirts te kopen
Ik heb er een paar van de H&m en vind die niet echt super eigelijk... Hema kan ik zo online niks vinden? Alleen voedingsbh's...
Van de zeeman. Die dingen hangen zo laag dat mijn borsten er vanzelf al bijna overheen vallen. Wel voor onder je andere shirt dan hè.
Een hemdje met elastische bandjes onder je gewone shirtje en dan idd shirtje omhoog, hemdje naar beneden. Ik draag zelf altijd de elastische hemdjes van de Hema.
Niet heel goedkoop, maar wel heel fijn, boob shirtjes. Bij prettymum zijn ze soms in de aanbieding. Ik heb er 2 en heel veel aan als ik thuis ben. En ja, zoals gezegd, hempjes onder shirtjes. Ik heb veel oude hempjes die zo versleten zijn dat ik ze ook zo onder mijn borst kan schuiven!
ik vind die van h&m wel prettig, korte moiuw en dan loopt het wijder uit, gewoon basic zwart en wit... verder draag ik normale kleding met hempje truitje, of hempje vestje
Ik las voeding-stop..ik denk al: huh wtf??? Bij de otto heb ik eens n actie met voedings tops gezien! 2 voor 15euro geloof ik
Heb er wat van de prenatal. Vind ze vooral fijn wanneer ik wat discreter wil voeden. Met mijn huidige cupmaat (G) werkt een shirtje met een hemdje eronder vaak niet zo goed/fijn.
Hier een F cup en ik vind die voedingstops juist niets haha, zo zie je maar, zou gewoon even proberen wat je zelf fijn vindt.
Ik heb 2 voedings t-shirts van de H&M, waren geloof ik 25 euro voor 2. Ik vind ze wel fijn, zeker nu het wat kouder is kan ik er gewoon een vest/blouse overheen doen. Voed super discreet! De hemdjes van de C&A zijn vrij laag en elastisch, die krijg ik wel naar onderen. Laatst heb ik ook zelf eentje gemaakt, door de bandjes van een hemdje af te knippen en er aan de voorkant 2 kleine ringetjes aan te maken, die je aan je voedingsbh kunt hangen. 1 nadeel, hij is erg laag en zakt behoorlijk af (ook aan de achterkant). Maar als je een strak topje hebt, wel heel handig!
Die van Hema en H&M zijn betaalbaar en zitten op zich wel goed, maar grote nadeel ervan vind ik dat ze bijna allemaal 'extra ruimte voor de buik' hebben zoals een zwangerschapsshirt.Ik ben verdorie niet meer zwanger en die 'extra ruimte benadrukt alleen maar het restje blubber wat er (nog) zit, daar zit ik echt niet op te wachten, zeker omdat ik van plan ben niet een paar weekjes maar iets van een jaar bv te geven (al valt het me nu na een mega tweelingbuik minder op dan na de eerste ). Shirtje omhoog hemdje omlaag vind ik thuis prima maar in het openbaar niet echt geslaagd, hoop gesjor, en er ligt dan toch nog een hele berg van m'n F/G cup open en bloot (koud!). Dus als er mensen nog simpele, betaalbare shirts zonder die extra buikruimte weten waar je dan ook nog es met mt 44/46 en cup G in past zonder dat het een bungalowtent is (of vacuumverpakking)...