Betaalbare voedingstops

Discussion in 'Borstvoeding' started by Mams136, Oct 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Vorige week ook bij prenatal gehaald. Zonder extra buik ruimte volgens mij (mijn buik kon er nu echt niet overheen...ook een tweelingbuik :p) Ze hadden er van 2 verschillende materialen en 3 verschillende dessins. Was vorige week met de mamma mazzel dagen 14 euro ofzo kwijt voor een zwart shirt met lange mouwen (normaal 18 denk ik)

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

Mar 6, 2011
    4,672
    591
    113
    Groningen
    Ik draag ook de stretch zwangerschapshempjes van de h.ema! Heb ze in mijn zwangerschap gedragen en nu nog steeds. Omdat het stretch is, zitten ze bij mij nu met platte buik ook nog steeds heel mooi! Het is echt mooie kwaliteit! Ik kan deze ook makkelijk omlaag trekken en dan inderdaad een shirt erover die ik omhoog doe. Ik heb geen cup G maar ik zou het toch eens proberen hoor.
    Mijn ervaring is dat de goedkope voedingstops niet handiger zijn of inderdaad grote wijde tenten zijn :) en de duurdere tops...tja die zijn zo duur!!! :D (ik heb er ook eentje van n.oppies en dat was een dure, maar wel een goede investering! En altijd nog als gewoon hempje te gebruiken....dus laat je gewoon even informeren in een goede winkel)

3. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vond de speciale bv-tops nooit fijn, die pasten mij niet goed. (als ze groot genoeg waren om over m'n borsten te gaan, was het voor de rest echt een tent).
    Ik deed eigenlijk altijd een hemdje met spaghettibandjes aan als onderkleding, liefst een beetje elastisch zodat je het hemdje naar beneden kunt trekken.
    En dan eroverheen een shirt met knoopjes, of iets wat ik omhoog kon doen. Maar ook een gewoon shirtje met overslag deed ik wel; dan heb je wel de bovenkant van je borst bloot maar daar had ik meestal niet zo'n moeite mee.

ps: leuk om dit te lezen zeg, ik wist niet dat je bij N. voor BV was gegaan!

Share This Page