Hey girls, Maandag moet ik terug gaan werken.. Ik was men job verloren toen ik pas zwanger was.. bijna 1 jaar thuis gezeten (8maanden toen ik zwanger was en dan nog 3 maanden bevallingsverlof).. toen mijn bevallingsverlof gedaan was heb ik direct een nieuwe job gevonden (ik ging me inschrijven bij de vdab en kreeg al direct telefoon voor te gaan solliciteren and what do you know.. ik had de job) Allemaal heel fijn en goed voor de bankrekening maar.. sinds ik weet dat ik de job heb.. geraak ik niet uit men bed, ik zit heel de dag te huilen & vandaag schiet ik constant in paniek ... iemand wa tips? Ik zie het totaal niet zitten.
Ja wat valt er te zeggen .... probeer in ieder geval toch in een ritme te komen zodat wanneer je straks terug gaat werken, dat je er dan minder moeite mee hebt om smorgens op te starten. Natuurlijk is het niet leuk om je kindje uit handen te moeten geven, maar ja het is dat.... of geen brood op de plank.
het hoort er een beetje bij meid, je moet erdoorheen.. hoeveel dagen ga je werken? Heb je nog ergens een verlofdag waarop je kan genieten van je kindje? Heeft je man nog een verlofdag? Heb je goede opvang geregeld? Ik troostte me met de gedachte dat mijn man dan ook kon ervaren hoe leuk het was om alleen voor ons kindje te zorgen, ipv dat ik me er steeds mee bemoeide. Positief denken, het is toch fijn dat je zo snel al een baan gevonden hebt. Hoeveel mensen zijn er niet die jarenlang zoeken en in geldproblemen raken.