betaald??

Discussie in 'Over deze site' gestart door ALeV84, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Misschien een rare vraag hoor maar ik vroeg mij af of de moderators en de deskundigen (verloskundige, kraamverpleegkundige) op deze pagina betaald krijgen voor hunwerk hier of worden al die vragen vrijwillig beantwoord?

wat ben ik toch nieuwsgierig:)

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Allemaal vrijwillig!

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Volgens mij doen ze het vrijwillig in hun vrije tijd:)

4. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38

wauw!!! echt super dat ze dat doen!!! Ze hebben me zo goed geholpen, meer dan mijn eigen huisarts. hierbij wil ik ze dan heeeel hartelijk bedanken.

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bedankt voor het compliment. Ik zal het doorgeven.

6. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Ik vind het ook super dat jullie dit allemaal in je vrije tijd voor ons doen dus ook namens mij complimenten en hartstikke bedankt voor alle antwoorden...waarop ik zelf het antwoord niet wist :p8)

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Jullie verdienen een lintje! :D

8. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik ben zelf ook een tijdje moderator geweest hier, en weet uit ervaring dat er heel veel tijd in gaat zitten. En dat je bovendien nog een heleboel *s*h*i*t* over je heen krijgt van mensen die wat vinden en anderen die daar weer wat vinden. Zie daar maar eens uit te komen.

Het is net als met voetbal: de scheidsrechter heeft het altijd gedaan :D

Maarre chapeau dames en heer/heren (heb niet meegekregen of Bas hier ook nog steeds ergens rondhangt :)), jullie doen nog steeds heel goed werk!

Groetjes, Wendy

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Echt wel! :)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vind het ook super dat ze er zoveel tijd in steken !
    En behoorlijk kinderachtig dat ze zoveel shit over zich heen krijgen, terwijl hun slotjes ect niet nodig zouden zijn als sommige zich wat volwassener gingen gedragen ;)

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja Kaatje, zo is het inderdaad.
    Een slotje zou vaak niet hoeven..maarja. Je kan er dan inderdaad voor kiezen om geen slotje op een onderwerp te zetten en het lekker uit de hand te laten lopen maar dan krijg je een sfeer waar zwangerschapspagina niet voor gekozen heeft (FOK).

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik loop hier al heel wat jaren mee hier en heb al vele mensen zien komen en gaan. En vele discussie's en vage verhalen gelezen. Ik ben van mening dat de modjes en beheerders dit elke keer prima hebben opgelost.
    Ook van mij krijgen jullie een lintje.

Deel Deze Pagina