Betaalmogelijkheden Wehkamp veranderd :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Anne1985, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1985

    Anne1985 Fanatiek lid

    17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Voorheen kon je altijd per acceptgiro achteraf betalen. Vond ik altijd erg makkelijk omdat ik vaak meerdere dingen bestel om daar tussen te kiezen. Wat ik besloot te houden betaalde ik altijd netjes op tijd. Ik heb er nooit zo'n verttrouwen in dat het geld terug gestord word wanneer je iets terug stuurt. Duurt vaak erg lang enz..

    Nu zag ik net dat je vooruit moet betalen! Jammer, dat word toch minder bestellen (misschien toch goed voor de portomonee, haha) Maar ik vroeg me af, is dat bij iedereen zo of is er iets veranderd in mijn account??
     
  2. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    dit staat op de site tussen de betaalmogelijkheden:

    Achteraf betalen



    Bij wehkamp.nl is het ook mogelijk om achteraf te betalen. In dit geval ontvang je een acceptgiro bij je bestelling of -als je je hiervoor hebt aangemeld- een digitale nota. Zo kun je eerst bepalen of je de bestelling wilt houden of dat je deze (gedeeltelijk) wilt retourneren. Dat is wel zo prettig. Als je kiest voor achteraf betalen vragen we in bepaalde gevallen om een vooruitbetaling.
     
  3. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik betaal altijd achteraf via accepgiro. Vind ik zelf ook een fijner idee.
    Maar misschien heb je heel lang niks besteld ofzo?
     
  4. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Ik heb ook het zelfde, ik kan niet kiezen voor betalen via acceptgiro, moet altijd vooruit betalen ...

    Beetje irritant ...

    Wat ik alleen vreemd vind aan dat stukje van twee post hierboven is dat ze zeggen dat je achteraf mag betalen maar dat ze in sommige gevallen een vooruitbetalen vragen, dan is het toch geen achteraf betalen meer of zie ik het nou verkeerd ? ;)
     
  5. Blaak

    Blaak Niet meer actief

    Die wehkamp loopt bij mij ook soms te klooien daarmee, dan heb ik heel veel koopruimte en dan ineens helemaal niets. Heel erg vervelend..
     
  6. pcootje

    pcootje VIP lid

    17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik heb afgelopen week net een bestelling gedaan en ontvangen, ik heb gewoon een acceptgiro ontvangen...... raar dat jij die keuze niet had.
     
  7. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Ik kan gewoon kiezen, heb je misschien iets op afbetaling gekocht ofzo?
     
  8. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

    Otto heeft dat ook.
    Soms bij nieuwe klanten die meteen over een kooplimiet heen gaan, vragen ze een aanbetaling om zeker te weten dat er betaald word.
     
  9. Anne1985

    Anne1985 Fanatiek lid

    17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik ben al jaren klant, ik bestel niet zo heel veel hoor, ongeveer 3 keer per jaar. Ik heb niets op afbetaling gekocht, dus daar kan het ook niet aan liggen. Echt vreemd!!

    Ik ga ze denk ik even bellen, als ik de reacties lees is het dus geen algemene verandering.
     
  10. Napoleon

    Napoleon VIP lid

    19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    goh apart... zal eens even kijken of het hier ook ineens anders is.
     
  11. Knuf de Konijn

    Knuf de Konijn Actief lid

    19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb ik ook. Laatst €8500,-!!!!!. Heb maar eerst gemaild dat ik dit helemaal niet wilde, dit wordt altijd wel ergens gemeldt en je zal dan net zien dat je dan net met dingen problemen krijgt. Maar nog steeds schommel ik tussen de 1500 en de 3000. Wat je ook doet, je kan het er niet afkrijgen.:x
     
  12. Wijffie75

    Wijffie75 VIP lid

    26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik heb gisteren besteld bij W en kreeg gewoon de optie voor acceptgiro (naast creditcard/ideal en rembours geloof ik). Het pakje is al geleverd, maar moet t nog ff ophalen bij de videotheek. En heb dus nog niks betaald.
     
  13. PamPapilio

    PamPapilio Fanatiek lid

    16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Wat er ook gebeurd kan zijn is dat je voor een te groot bedrag in een keer wilt bestellen!

    Als je bijv. boven de 300 of 500 euro komt dan moet je t wel voorschieten zeg maar (ik zou die limiet niet weten trouwens)

    Heb t zelf ook wel s gehad, toen toch maar ff wat "extra maten" geschrapt en kon ik wel voor de acceptgiro kiezen :)
     
  14. Jane1983

    Jane1983 Fanatiek lid

    30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb deze week nog wat bh besteld en kon gewoon per acceptgiro betalen.....
     
  15. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

    Dit had ik ook steeds.. als je je bestelling (toevallig gister gedaan) wilt afwerken krijg je een pagina waar je je klantgegevens in kunt vullen.. daarnaast een veldje met gegevens voor nieuwe klant en hieronder de mogelijkheid om verder te gaan zonder account.. daar kun je je gegevens opgeven. ik heb daar niet mijn maar de gegevens van hubbie (met medeweten natuurlijk) ingevuld en ander emailadres dan in mijn eigen account..nu kon ik wil met acceptgiro betalen.. mijn laarzen komen morgen binnen..hihihihihi....

    Geen idee waarom het niet via mijn account kan hoor.. heb geen lpende rekeningen of iets dergelijks.. ook nooit gehad.. ik betaalde altijd vooraf omdat de acceptgiro nooit goed ging.. nu wilde ik dat wel.. als de laarzen niet goed zijn stuur ik ze direct terug en hoef ik niet te wachten op mijn geld dat weer teruggestort moet worden.. dat heb ik liever.. nou ja.. anyhoe.. hoop dat je snapt wat ik bedoel...
     
  16. Cupcake

    Cupcake Bekend lid

    27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL

    nee hoor niet helemaal waar. wij hebben een laptob besteld voor ruim 500 euro..
    Het enige wat ze hebben gedaan is verifëren of ik hem idd heb besteld.
    En hij komt morgen binnen (L) Niks vooruit betalen en niks geen aanbetaling..
     
  17. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb net een badpak besteld van 35 euro en had al wel een account, maar ik moest ook vooruit betalen met acceptgiro of ideal, maar het geld moest daar in ieder geval binnen zijn voordat ze het opsturen. Heb ook nog nooit problemen gehad met wehkamp.
     
  18. Chillin

    Chillin VIP lid

    22 mrt 2007
    68.617
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik mag ook achteraf betalen.
     
  19. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik heb gisteren toevallig wat besteld en hier ook gewoon de keus voor acceptgiro. Altijd zo gedaan.
     
  20. Daantje85

    Daantje85 VIP lid

    10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    pff, ik heb ook wel eens wat besteld via wehkamp. Had echt alles betaald kreeg ik ineens een brief waarin stond dat ik 5,95 moest betalen maar waarvoor stond er niet bij. Dus ik bellen waar dat voor was.. het enige wat ze zeiden was van het bedrag is afgeboekt u staat nu weer op 0, dag mevrouw.:$. En dat was het! Weet nog steeds niet waar het voor was. Was echt een raar telefoontje, maar goed hoefde het wel niet meer te betalen. Sindsdien bestel ik dus niets meer via zo'n winkels.
     

Deel Deze Pagina