Ik koop altijd bikini's bij wehkamp (kan ik lekker thuis depressief worden van het passen ipv in de winkel) en bestel er dan altijd een stuk of 5 waarvan ik er 1 of 2 hou en de rest terugstuur. Dus dat achteraf betalen is ideaal omdat ik anders enorm moet voorschieten. Ik heb vorige maand iig nog gewoon met acceptgiro kunnen betalen. Zou ze gewoon even bellen als ik jou was
hier kan ik ook niet met acceptgiro betalen en bellen heeft geen nut. Ze kunnen/willen het niet voor je omzetten. Moet altijd vooraf betalen en doe het niet meer. Want wat ik terug stur duurt het een maand voordat het geld terug komt op je rekening. ZIjn weer zogenaamde nieuwe voorwaarden en de 1 zegt dit en de ander dat. En niemand weet hoe het wel kan van de gasten die daar werken.
Vaag zeg.... Je kan wel gespreid betalen maar niet achteraf Denk dat dat ze veel klanten gaat kosten als ze het doorvoeren
ja heel vaag bij de wehkamp. De 1 zegt je moet een half jaar klant zijn. nr 2 zegt: Kan niet meer veranderd worden zijn nieuwe regels nr 3 zegt: Je moet dat en dat bellen kunnen ze het veranderen (niet dus) nr 4 zegt: Ja mevrouw weet het helemaal niet raar! ik zoek het uit.. maar ze bellen/mailen nooit terug en na nr 4 ben ik dus maar opgehouden met bellen. Oh nee nr 5 zegt: Het systeem bepaalt wanneer het met acceptgiro kan kan 1 jaar duren kan 2 jaar duren enz. Oftewel Wehkamp is vaag... Vind zelf jammer maar helaas ik bestel er nooit meer. Zelfde geld voor de bonprix of de otto! Daar ook rare ervaringen mee momenteel.
apart zeg, ik heb vorige week nog wat binnengekregen van wehkamp en kan gewoon betalen met acceptgiro
dacht ik ook gelijk aan. Of loop je perongeluk achter met betalen? Ik zou anders even bellen om te vragen hoe het zit
wat vreemd! Ik heb gisteren nog besteld, met acceptgiro! Voor mij zou het niet meer hoeven dan... Ik heb echt voorkeur voor bedrijven waar je met acceptgiro kan bestellen, al betaal ik altijd keurig op tijd. Ik hou er niet van om in de gaten te houden of mijn geld wel terug komt.