Zorgverzekering en reisverzekering per jaar. Scheelt niet heel veel (3%), maar dan is het maar betaald is betaald. Ik gebruik er mijn eindejaarsuitkering voor. Moet dan nog een beetje bijleggen.
Ik vond premies jaarlijks betalen ipv maandelijks zo weinig schelen dat het mij het gedoe niet waard is. Met maandelijks alle betalingen blijft het overzicht veel gemakkelijker en dat is me die paar euro wel waard
Wij hebben een paar rekeningen die we jaarlijks betalen(inboedel,gemeentelijke en waterschapsbelastingen) de rest betalen we maandelijks
Autoverzekering+ overlijdensverzekering is volgens mij het enige wat wij jaarlijks betalen. De rest allemaal maandelijks.
Toch zijn dr wel een aantal die het jaarlijks betalen. Ik ga ook eens even doorspitten waar ik voordeel uithalen kan met een eventuele korting. T lijkt mij ook gewoon prettig dat het maar betaald is
Wij betalen de zorgverzekering per jaar. Buiten de korting die je krijgt van 3%, scheelt het ons ook vermogensbelasting (1,2%). En betalen moet je het toch. Ik betaal in december altijd zoveel mogelijk rekeningen. Alle beetjes helpen .