Ik vind het fijn om een accepgiro thuis gestuurd te krijgen zodat ik het zelf kan doen, omdat het wel eens mis wel faan via ideal al wel betaald iets niet goed moet retour, krijg je je geld niet terug of pas heel laat omdat het retour is zoek geraakt i.o.d. Maar als ik iets bestel wat ik al vaker heb gehad, zoals wax voor het haar wat in de winkel 3x zo duur is bestel ik het wel online en betaal ik met ideal omdat ik weet dat het de juiste is. Dus met bekende producten wat ik niet voor het eerst bestel ideal. Kleren kies k voor accepgiro
Ik betaal het liefste via ideal, omdat ik achteraf betalen of zelf overmaken na ontvangen van order teveel gedoe vind. Vergeten enzo, dat soort dingen. Met ideal weet ik dat dat deel klaar is. Als ik keuze heb uit meerdere webshops en een paar daarvan hebben geen ideal, dan haak ik bij die zonder ideal dus af...
Als het een Nederlandse website is zonder IDeal vertrouw ik het niet en zou ik er niets kopen (wel via Paypal bijv. Maar ik ken eigenlijk geen Nederlandse websites die wel Paypal hebben maar geen iDeal)
Ik verkoop ook wel vaak internationaal ( o.a. Etsy of via Facebook aan buitenlandse klanten) dus ik denk dat Paypal wel geschikt is.
Bij voorkeur een acceptgiro, omdat ik dan eerst kan kijken en dan pas moet betalen. Echter die optie is vaak niet aanwezig of je moet extra betalen. Verder gebruik ik heel vaak Ideal, handig en de winkel ziet meteen dat er betaald is (dacht ik) en kan mijn pakketje dus ook meteen versturen Als dat er niet is dan gebruik ik paypal. Zelf overmaken duurt vaak langer vooral naar girorekeningen en vind ik ook meer gehannes. Creditcard gebruik ik alleen als t echt niet anders kan.
Dit dus als ik in de h&m ben pas ik ook van alles voor ik betaal hihi. Weet wel dat het niet dezelfde situatie is maar toch
Paypal of iDeal zou ik doen. Ik kan me juist heel goed voorstellen dat afterpay voor de klant makkelijk is maar voor een bedrijf juist weer niet.
Ik heb nog nooit iets betaald met paypal, dus ik zou voor iDeal kiezen. Zeker omdat ik nu vanuit iDeal zo naar de app van de bank wordt verwezen. Binnen een paar sec betaald.
Wij hebben iDeal op de website, en ook Paypal, mister cash enz. Bijna alles wordt zo betaald of contant aan de deur.