contract

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel17, 18 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Mijn contract wordt niet verlengd helaas. En het wordt nog lastiger: eigenlijk moet er bezuinigd worden bij de kassa maar ik ben zo'n goede kracht dat hij mij ook liever niet kwijt wil. Hij gaat nu kijken in een ander filiaal of ik geplaatst kan worden. Erg lief natuurlijk! Ietsjes verder reizen (5km) maar op de fiets makkelijk te doen. Ik ben zo nerveus!!!! Lukt dat niet dan is binnen 2 weken mijn contract ten einde (half jaar).

Mijn baas heeft een hengel uitgegooid bij 3 filialen. Ik ben erg benieuwd. Zonder mijn salaris kan het echt niet ivm een lening. Daarom maakt het extra spannend. Pffff... :( :(

2. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Nou ik duim voor je dat het door gaat,krijg je dan wel weer een contract voor een volgend termijn van een half jaar?

3. kwebbel17

Ik ga vanuit van wel. Pfff met manlief zijn salaris moeten we het redden denk ik maar ik heb restschuld van een vorig huis en daar maak ik mij erg druk om :(

4. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik zou dan toch wel gaan rond kijken als ik jouw van.

5. kwebbel17

ik heb inmiddels al wat sollicitaties de deur uit gedaan, gelukkig. Probleem is dat een collega ronduit onbeschoft is, chagrijnig en ook onbeschoft tegen klanten. Ze is te beroerd om kassa te draaien en wil dit ook helemaal niet terwijl ze er wel voor is aangenomen. Ik heb diverse verhalen over haar opgeschreven. Ik wilde dit serieus al eerder aankaarten maar ik werk pas weer een paar dagen na mijn vakantie.

Ik heb dit nu naar mijn leidinggevende gemaild. Ik heb niets te verliezen wat dat betreft en ik vind wel dat hij moet weten dat ze te beroerd is om te werken. Helaas voor mij is ze wel goedkoper dan mij (ze is 19 en ik 28).

Ik hoop mijn leidinggevende morgen te spreken o.a. over de andere collega. Het lijkt namelijk alsof ik deze collega er nu uit wil werken maar het punt is: iedereen wil haar weghebben. Ze is grof tegen elke collega behalve leidinggevende want dan doet ze braaf alles. Achterbaks kreng. Hopelijk gaan nu eindelijk zijn ogen open! Ik hoop het zo voor mij..... :):)

6. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Het lijkt er niet op, het is toch zo? Ook al wil iedereen haar weg hebben, jij hebt nu een extra motief. Jouw contract wordt niet verlengd, je kost te veel, dus je hoopt dat er geld overblijft om jou aan te blijven houden als deze collega vertrekt. En die kans lijkt mij bijzonder klein, aangezien ze dan van dat geld maar 1 kassamedewerker kopen, en geen 2. Het zou mij niets verbazen als ze liever 2 jonge mensen in dienst nemen.

Ik hoop voor je dat er bij andere filialen een plekje voor je is. Lijkt me niet makkelijk, om een laaggeschoolde baan te vinden als bijna dertiger. Hoe ouder je wordt, hoe duurder. Misschien dat er bij die filialen ook doorgroeimogelijkheden zijn naar leidinggevende functies, of dat je een opleiding kan volgen. Een opleiding die je werkgever betaalt, of jijzelf (onder bepaalde voorwaarden is het dan aftrekbaar).

Deel Deze Pagina