Whahahaha ik had het al gevonden ! Die gast is echt ziek volgens mij.... Ik denk dat hij maar even zijn draadjes moet controleren........
ja inderdaad hihi... maar het wordt nog veel leuker als hij dadelijk zijn weblog gaat bombaderen met de verhalen over Brian.... hihi dna gaan alle bommen weer los daar in de gouden kooi.
Dat zal best wel ja. Maar ik denk dat Brian ook wel onder vuur komt te liggen. Waarom schrijft zijn moeder dat dan,dat mag toch niet is info van buitenaf. Ze is lekker aan het stoken zo
Goh wat gezellig allemaal weer ! maar stiekem moet ik toch wel lachen om de manier waarop hij alles opschrijft hoor !
ja inderdaad hihi.. hij verwoord het echt lache... Maar hij breekt ook nog wel hoor.. en Brian... die zie ik binnen nu en 2 maanden nog wel vertrekken.. of zal hij nu weer Lieke gaan........ want ja Amanda wilt hij niet meer toch hihi.. wat een bende in dat huis zeg... Maar talpa gaat toch weg of niet? De kooi dan ook?
Volgens mij gaat Brain wel met Lieke aan het rollenbollen al is het alleen maar om Huub dwars te zitten. Maar hij beland binnenkort ook wel weer met Amanda tussen de lakens denk ik hoor,ze trekken alweer meer naar elkaar toe.
ja dat is ook wel weer zo.... hihi orgie bende daaro.. maar ik wacht rustig af want die site wie ik eerder genoemd heb die kraakt altijd wel alles hihi en dna kunnen we weer zonder te betalen kijken niet waar
Dat zou wel lekker zijn ja. Mis het toch wel hoor die streams. Vooral nu dat ze aan het kamperen zijn in de tuin,omdat het huis gedaan word
Hihi ... ze hebben al in de vijver gelegen Lieke en Jaap dus let maar op dat komt helemaal goed in de avonden
toen wij hoorde dat je moest gaan betalen zeiden wij ook direct dan kan jdm de kolere krijgen dat doe ik echt niet,..., maar ja als je dan die geblokte beelden ziet en je ziet dat er weer eens ruzie is wil je toch graag goed beeld en geluid hebben, en omgerekend is het 1 euro per week maar dan kan je kijken wanneer je wilt en vooral in het weekend is het lekker om achter dat ding te zitten als ze weer eens ellende hebben... dus tja als je echt verslaafd bent of je wilt gewoon willen kijken wanneer je wilt dan maakt die 1 euro per week ook niet uit... ze zijn nu met zijn allen aan het kramperen in de tuin omdat het hele huis op zijn kop staat omdat die geschilderd wordt... Japio is vanmorgen ff helemaal doorgedraaid alle jassen in het water gepleurd van dat vieze groene spul uit de vijver over het eten heen gegooid, allemaal natte zooi in de tenten gegooid weet ik veel wat nog meer, lieke probeerde hem de vijver in te duwen... nou je begrijpt dat lukt er natuurlijk niet, dus uiteindelijk ging zij er als 1e in, en later ook japio en dat tot een paar keer toe, nee was echt lache vanmorgen tot jaap een verbod kreeg om nog verder de terrorren want het was ff te gek wat ie uithaalde..dus de rust is nu weer wedergekeerd (voor hoelang) hahahah vindt het wel lache.,..
Ja dat is ook wel weer zo toch, maar ivnd het zo zonde om talpa te spekken joh... maar verslaafd was ik ook wel aan de streams hoor.. maar uhhh hapert het niet soms? Als het druk is.. want vaak met de stemmingen enz was het drama joh.
ik betaal zeker niet, al was het maar een cent per dag. Ik vind het echt belachelijk! en als niemand het zou betalen, zouden we zo weer met z'n allen kunnen kijken