betalen via internet

Discussion in 'De lounge' started by miffy11, Mar 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

omdat mijn paspoort binnenkort verloopt moet ik voor Mila een nieuw geboorte certificaat aanvragen, ze is geboren in het buitenland, en de gemeente accepteerd geen geboortecertificaten die ouder zijn dan 6 maanden.

nu zit ik op die site, maar het is alleen mogelijk om met creditcard of paypal te betalen, maar wij hebben geen creditcard.
    ik heb altijd gedacht dat je voor paypal geen creditcard nodig hebt, maar volgens mijn vriend is dat wel nodig.
    wie heeft er gelijk?

2. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Volgens mij is PayPal tegenwoordig zo gewijzigd dat je daar een eigen bankrekening opent. Je kunt vanaf je eigen bankrekening geld daar naar toe overmaken en dus vanaf die rekening betalen.

Maar ik heb het zelf nog nooit gebruikt, dus pin me er niet op vast ;).

Succes!
    Josien

3. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,037
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Je hebt voor paypal geen creditcard nodig.
    Je opent gratis een paypal rekening, en deze kun je koppelen aan je eigen bankrekening.
    Je kunt zelf geld op je paypal rekening storten, maar je als je dat liever hebt, kan paypal ook het geld automatisch van jou bankrekening afschrijven.

4. brenda1978

brenda1978 Actief lid

Oct 12, 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    ik d8 ook dat je creditcard nodig heb, heb het een x geprobeerd maar kwam idd niet verder dan creditcard.. mss tog niet goed gekeken haha...

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Oh, ik vind het altijd strontvervelend als je alleen met cc of pp kunt betalen. Ik doe het dan gewoon NIET. Helaas is dat hier natuurlijk geen optie en je kunt voor zoiets ook niet naar een andere winkel of zo...

Sorry, geen nuttig bericht voor jou, maar ik snap wel dat het irri is.

6. Alita

Alita Niet meer actief

voor paypall heb je geen creditcard nodig hoor...gaat het niet gewoon via internetbankieren dan...

7. Paypall kan je ook via bank doen, dan schrijven ze dit van je rekening af.

8. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,675
    1,434
    113
    voor pp geen creditcard nodig, laatst zelf een aangemaakt omdat ik geld kreeg voor een onderzoek via pp. Het wordt gewoon gekoppeld aan je bankrekening, als je dat prettiger vind kun je ook het bedrag dat je nodig hebt storten op je pp rekening en dan hoef je zelfs geen banknr in te vullen. Het wijst zich vanzelf.

9. miffy11

miffy11 Niet meer actief

oke, bedankt meiden! het is inderdaad niet iets dat ik in een winkel koop, en om nou daar heen te vliegen voor een papiertje.. ;)

Share This Page