even ter aanvulling op die leuke topic van Hollands next top kat, wat is echt het goorste wat jou kat of hond ooit heeft gedaan. Mijn kat kan verschrikkelijk vieze scheten laten uhggggggggggggg en heeft ooit gebraakt op mijn schoot euuuuwiieieie bleek hij een kikker op te hebben gegeten whaaaa maar die ruften vind ik erger dan rennen mijn man en ik weg uit de huis kamer of waar hij ze ook laat hahahah gr bolly kom maar op met die heerlijk verhalen
Wahahaha... moet gelijk denken aan jaren geleden.... Mijn lieve kater was destijds erg goed in.....natte scheten laten...BLEGH! Had hem een keer op schoot en flutsj.....mijn broek eronder en helemaal tot over de salontafel... Jakkie bah! En stinken! Een andere keer liet hij een natte scheet en pardoes de halve muur onder de poepspetters.... Gelukkig doet hij dat tegenwoordig niet meer. Misschien lag het aan het voer wat hij destijds kreeg.
Nou, mijn teef is loops, en ik heb een gecastreerde reu. En die wil er boven op, maakt niet uit waar ze zijn. Ik loop dus in het park, ( dit was gistermiddag) komt een groepje, ik denk kleuters of groep 3, langs, en ja je raad het al, boems meneer ploft erboven op...... Ik probeerde hem er af te trekken, dit lukte, maar sommige kindertjes waren een beetje in shock, waarbij een jongetje begint te huilen dat de hond bloed aan zijn ding had. Waarop meneer zich totaal ongeneerd begon schoon te likken. Dit was: A. heel vies om te zien, B. Heel beschamend. C. Traumatisch. Ik denk ook dat meerdere ouders hun kindjes gisteren hebben moeten uitleggen waar kindjes wegkomen.
hier ook een kat met natte scheten! En stinken!! Verder half opgegeten muizen in de tuin laten liggen, met de ingewanden eruit! Bleeghh!
Haha bah dames, wat een verhalen Onze Bulldog, geeft over, en vreet het weer op! Zo snel, dat je niet eens de kans krijgt om het op te ruimen! Bah, en dan stinkt hij zo erg daarna!! xxx
whaha, moest even lachen, ik las je Neef is loops volgende keer toch beter lezen Mijn hond kan vreselijke scheten laten.. Bah, dan wil je echt even van je plek hoor haha.. Aan elkaars je-weet-wel likken, vreselijk, vooral dat geluid.. zichzelf likken hebben we ze afgeleerd.. mijn hond heeft vorige week een vogeltje gevangen en half opgegeten.. vond allemaal veren in huis en een meur dat er uit zijn bek kwam.. vreselijk.. de andere helft van het beestje lag ergens onder de keukentafel
schiet me ineens te binnen bij het uitlaten als je even niet oplet eet hij zijn eigen uhm,, ontlasting op.. blegh!
Het smerigste wat die kat van ons heeft gedaan is het naar binnen brengen van een eend .. Hij had zijn nek al los gevreten ... Katje is trouwens nog geen jaar oud dus je moet je voorstellen dat die eend drie koppen groter was dan dat katje ... Dat is werkelijk het smerigste voor mij wat hij gedaan heeft ... Die kat heeft ook wel eens bij mijn vriend in zijn schoen gekotst en mijn vriend wist het niet en deed toen zijn schoen aan met als gevolg dat hij zelf kotsend op het toilet terecht kwam omdat hij het zo smerig vond
de hond at de uitwerpselen van de kat op. de kat kotst het liefst in de douche en dat stinkt enorm in zo'n kleine ruimte de andere kat heeft meerdere keren onze koffer (met inhoud) onder gepist. Wat een lieve dieren hebben we toch.
Per ongeluk de kat opgesloten in de slaapkamer, waarna hij het hele dekbed onder gezeken en gescheten had. En hier ook een hond die vooral diarree van andere honden op staat te vreten, dat is echt zo smerig. Maar voor de rest zijn het lieve beesten.
Onze hond was al wat ouder en had 's nachts diarree gehad. Kwam ik 's morgens uit bed, was ze in de diarree gaan liggen Kort daarna hebben we haar in laten slapen, ze was echt helemaal op met haar 14 jaar. Heel zielig, maar het was ook wel errug smerig..
nou...dat doen die van mij nou nooit!hahaha alleen pissen als ze krols zijn t zijn binnenkatten bah das echt zo goor
Bij ons achter wordt nog wel eens 's nachts gevist. En dan gaan mensen daar dus buiten poepen... mijn hond helemaal er door heen gerold...ik was net zwanger en kon niks hebben natuurlijk.. je kan je wel voorstellen door wat voor hel je gaat als je dan in een kleine badkamer je hond staat te douchen..
hier nog een de hond van mijn ouders dat te janken midden in de nacht , ze zagen niets maar het beestje keek al moeilijk ,hun uitlaten gebeurde niets dus ze dachten jong dier wilde aandacht ,, later in de nacht iets van drie uur. gejankt en geblaf had ze spuit diarree hele bengs onder de poep en de muur er achter en de vloer en onder plus de hond zat onder. dus midden in de nacht alles schoon maken het werd licht toen ze klaar waren toen ik hoorde moest ik heel hard lachen ik zie het al voor mij die blik van die hond in zijn eigen poep zitten en de hele huis kamer onder. niet leuk op het moment maar als mijn moeder er nog aan denkt schiet ze wel in de lach voor de rest een top hond en zoo zoo lief. mijn kat heeft ook trouwens een handje er van om half op gegeten muizen als cadeau voor onze slaapkamer deur te leggen . wel ranzig maar zie maar zo wij hebben geen last van muizen ihiihihi
Toen mijn poes een poesje was en naar de kattenbak was geweest voor de grote boodschap, dan waste ze haar kont niet maar veegde hem af aan de vloer. Dan zaten er overal kleine veegjes poep. Gelukkig weet ze ondertussen beter. En ja ze kon ook hele vieze scheten laten. Van mijn andere poezebeest vond ik het een heel vies gezicht dat ze na de geboorte van haar babies het vliesje en de moederkoek opat. Kon ze niet eens weghalen want ze at ze snel op. Heel normaal voor die beesten maar ieuw!!!
Onze hond kan ook enorm ruften en een klap lucht dat er dan uit komt; niet gewoon meer! Vooral erg leuk inn de lift, of als je een huis vol visite hebt Het smerigste was toch wel toen ie aan de diapoep was en een straal met een rotgang op de grond kwakte, waarbij hij al mijn cd's, de dvd speler, de muren en zichzelf ook maar meteen meenam Gelukkig kan ik goed tegen poep! Kots is een ander verhaal, daar gaat vrouwtje ook van over haar nek, dubbel zoveel zooi dus, hahaha