Betalen via paypal

Discussie in 'De lounge' gestart door ilseroc, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Even de mail gekopieerd en hier geplakt, ze zeggen dat ze geld hebben overgemaakt en dit is een mail die paypl automotisch heeft gestuurd? ;)
    Staat vol spelfouten, wij hebben geen geld in ons paypalaccount dus duidelijk oplichterij ;)

PayPal-id Pastor Cris heeft u een veiling Betalen met PayPal (C826-L003-Q999-T5365) Bevestigd‏
    Van:[​IMG] managerverify@gmail.com namens service@paypal.nl (accountdepertment@accountant.com) [​IMG]Deze afzender ken je mogelijk niet.Markeren als veilig|Als ongewenst markerenVerzonden:zaterdag 10 april 2010 6:19:50Aan: .....

Geachte ......Dit is om u te informeren dat wij uw betaling van €305euro van Anika Rose hebben ontvangen voor een marktplaats.nl items (Toshiba Laptop L300) gekocht van u via marktplaats.nl online advert.The geld nu in mindering is gebracht van de rekening van de koper en is klaar om te worden gestort op uw PayPal-rekening. Het zal worden gedebiteerd in uw (jamilse@live.nl PayPal) verwerkt zodra wij de zending kwitantie gescande kopie of een tracking-nummer van u[FONT=Times New
Roman][FONT=Times
New
 Roman].[/FONT][/FONT]

De overbrenging ontvangst gescande kopie of een tracking-nummer dient te worden verzonden naar PayPal online klantenservice op: (accountdepertment@accountant.com)

[FONT=Times
New
Roman]Let op: dit BETALING DIE NIET IN DE "in afwachting van" tab in uw account totdat u STUUR DE OVERBRENGING het referentienummer of een gescande kopie ONTVANGST AAN ONS. [/FONT]

Dit is het gevolg van nieuw beleid bij PayPal aan zowel de koper te beschermen en de verkoper in het licht van het groeiende aantal frauduleuze handelingen gepleegd via het internet. Uw betaling is intact. U wordt aangeraden om deze transactie te voltooien.
    Hier bij PayPal kun je er zeker van dat uw beveiliging en de veiligheid is onze zorg bovenste[FONT=Times
New
Roman].[/FONT]
    [FONT=Times
 New Roman][FONT=Times
New
Roman]Als u vragen hebt over deze betaling voor het verkochte object of dienst, neem dan direct contact op met PayPal via een reply op deze e-mail. Uw vraag zal snel beantwoord worden.[/FONT][/FONT]

Wij hopen iets van u te horen binnenkort.
    Dank u voor het gebruik van PayPal!
    Het PayPal-Team -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bescherm je wachtwoord

Geef nooit je wachtwoord aan niemand, met inbegrip van PayPal werknemers.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PayPal Email ID: PP307
    PayPal, een eBay-bedrijfCopyright Ã, Â © 2000-2010 PayPal. Alle rechten voorbehouden
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    PayPal, een eBay-bedrijf

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Komt mij bekend voor, hier is laatst ook al een topic over geweest!! Was ook oplichting. En sorry maar iets naar zo een land sturen zou ik sowieso nooooit doen....

3. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    We hebben paypal ook al op de hoogte gesteld.
    Dat mensen hier in trappen kan ik wel begrijpen, als je de mail niet goed leest zou je ook de spelfouten niet zien, dan stuur je je goedje op en hoor je niks meer van ze...
    Maar als ik bericht vanuit Nigeria krijg gaan bij mij alarmbellen rinkelen want daar zijn de laptops en telefoons enzo vaak veel goedkoper.

Thx voor de link van opgelichtopinternet!

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    En nu hopen ze natuurlijk dat jullie de laptop opsturen.
    Nooit iets opsturen voordat je het geld echt op je rekening staat.

5. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Ja idd daar hopen ze op, nou dat gaat mooi niet door ;)
    Kregen net een mail dat we toch echt het track en trace nr moeten doorgeven want anders maakt paypal het bedrag niet over 8) ja, ja...

We reageren niet meer op mail van hun.

Hopen dat een normaal persoon uit Nederland onze laptop wil kopen :D

6. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Dat mailtje wat zogenaamd van paypal afkomstig is is bullshit!
    Het enige wat je krijgt van paypal als de overschrijving compleet is, is dat je een mail krijgt dat de andere partij het geld ontvangen heeft.
    Geen heel verhaal e.d.

Oplichting dus!

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    dit lijkt nog niet eens op een mail van paypal!

8. noukie89

noukie89 Niet meer actief

dit gebeurde ook bij ons vorige week met een telefoon en psp
    eene cindy wolnik ofzo
    die wou dat ik ook iets naar negeria stuurde
    ik had mijn rekening nummer opgegeven toen stuurde ze iets europe bank ofzo dat ze betaald hadden 50 euro teveel ipv 134 180 zeg maar dus heb de europe bank gebeld en zijden niet doen ze gana je waarnschijnlijk bedrijgen met de fbi in new york

toen we moeilijk gingen doen stuurde ze echt belachelijke mails gewoon standaard mails zeg maar
    dat ze al heel lang niks haden gehoord tewrijl we een email hadden gestuurd 3 minuten geleden waar zij zogenaamd op reageerden
    wij haden een reactie gestuurd van waar blijft de mail van de fbi en toen hebben we niks meer gehoord haha

9. noukie89

noukie89 Niet meer actief

dit lijkt sprekend op de mail die wij kregen van de europe bank

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    en volgens mij is het dus zo dat zij ook nog van paypal geld kunnen vragen voor het niet verzenden/ontvangen van het object daarna....lekker makkelijk verdienen zo..

Een vriend van mijn zoon had ook zijn playstation op MP gezet..precies het zelfde verhaal als bij jullie..zei gelijk al dat het niet klopte...waarom zou je dik meer gaan betalen voor iets..(was flink teleurgesteld zag de dollar tekens al in z'n ogen hihihi.....nee...in die onzin ..daar trappen wij niet in!!;)

Maareh..zag iets over laptops..hebben jullie daar een linkje van?..*ben opzoek naar een flaptop:D..enne..ik woon gewoon in Nederland en heb geen neefje in Nigeria...:p*

11. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Nou we horen niks meer van ze ;)
    Flauw hoor, toen wij mailden dat we pas aan opsturen doen voordat het geld op de rekening staat en dat we heus wel weten hoe paypal werkt kregen we niks geen mail meer van ze ;)

12. Tink

Tink Niet meer actief

Trap er asjeblieft ECHT NIET in. Dit zijn oplichters! Zeker als ze meer gaan bieden dan jij vraagt. Niet doen!

13. Tink

Tink Niet meer actief

Logisch... dan hebben ze in de gaten dat jij ze doorziet...

14. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Ja precies, want we hebben nog geen steeds niks meer gehoord :D
    Heb op verschillende sites op internet precies dezelfde verhalen gelezen en helaas ook van mensen die het geloofden, die zijn dus hun telefoon/laptop of iets anders kwijt en kunnen naar hun geld fluiten :x
    We hebben een melding gemaakt bij paypal en bij marktplaats, meer kunnen we niet doen!

Deel Deze Pagina