Hallo meiden, ik heb dit programma onlangs gekocht (lees: kopie gekregen van een jongen die bij een fotograaf werkt). Het is een Engelse versie. Ik ben vrij goed in Engels, maar ik vind het programma echt mega ingewikkeld. Ik snap er echt helemaal niets van. Is er misschien iemand van jullie die een handleiding basis heeft o.i.d.? Op youtube zijn er wel tutorials te vinden, daar probeer ik ook wel wat mee, maar toch blijft het moeilijk. Misschien dat iemand mij de basis beginselen kan leren (of vraag ik nou echt te veel? ) Alvast bedankt.
Oei, van photoshop CSx moet je echt niet denken dat je het zo onder de knie hebt. Als dit je eerste fotobewerkingsprogramma is, dan ben ik bang dat je er niet zomaar uitkomt. Ik zou zeker een boek kopen. Die van Scott Kelby zijn een aanrader. Ik heb een boek over CS2 nog liggen, die kun je wel overkopen mocht je interesse hebben. Het boek is goed te gebruiken voor CS3. Je kunt ook overwegen photoshop elements 8 te kopen. 80 euro of zo, veel eenvoudiger en legaal (heilig boontje dat ik ben ).
Ik heb zelf Photoshop elements 7 en ben zeer tevreden over dit programma, zat standaard op mijn nieuwe laptop en ben afgelopen weekend er mee bezig gegaan en het werkt perfect. Het is nederlands dat scheelt maar kan je net als vogelinnetje photoshop elements aanraden dus.