Wat zijn jullie verhalen? Zoon en ik gingen eens naar Walibi met mijn beste vriend en zoon kreeg een ijsje van hem. Dat bolletje ijs viel van het hoorntje af de grond op. Nog voor ik iets kon zeggen bukt hij zich, grijpt die bol ijs van de grond, smakt het terug op zijn hoorntje en likt eraan. (Gelukkig was het zand aan de onderkant) Ik: D wat doe je nu? Hij bekijkt mij, mijn beste vriend en kijkt om zich heen want mensen hadden het gezien. Hij heel serieus : ja mensen! 5 seconden regel eh! Tja kon er niet aan doen maar we schoten echt in de lach buiten enkele karens Hij kreeg wel een nieuwe ijsje maar het boeide hem niks
Die keer in de supermarkt. Zoon (toen 5) mocht chips kiezen. Wijst op de chipsrij: "dit is mijn favoriete afdeling" Draait zich om en wijst op de wijnen ertegenover. "En dat is jou favoriete afdeling hé mama?"
Nr1, 3 jaar. Kwam op de straatbbq met de broek op de enkels in zn blote kont aan gewaggeld: 'mamaa ik moest plassen en heb geplast in de (openbare) speeltuin hoor!
Lang geleden maar weet 't nog. Dochter was 3 ofzo en we gingen zetpillen halen in de supermarkten. We lopen naar binnen en dochter vraagt "wat gingen we ook alweer kopen?". Dus ik antwoord: zetpillen. Gaat ze keihard lopen zingen (zelfbedachte wijsje) "zèèètpillen, zeèèèhèèèpillen!!"
Dit doet me terugdenken aan het verhaal van mijn zus. Haar dochter (net 3 destijds) was ziek. Haar man zei dat hij een "pilletje voor de billetjes" ging geven. Dochter zucht een keer diep. Trekt haar pyamabroekje naar beneden, bukt en zegt "ok pap, stop m dr maar in dan"
De keer dat mijn dochter van 3 in de ah, met de condooms en glijmiddel ging sjouwen. Waren zulke mooie kleurrijke doosjes haha.