Help! tekst voor stiefmoeder, moederdag

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hello ladies!!

Ik wil graag een kaartje sturen naar mijn 'stief' moeder. Zij is getrouwd met mijn vader, en ik vind haar een harstikke lief mens.
    Nu weet ik dat ze niet mijn moeder is, maar wil ik toch haar laten weten dat ik haar onwijz aardig vind.

Ik kom niet verder dan: Je bent misschien niet mijn 'echte' moeder maar toch ....

Juist.. niet echt ver dus:D

Weet iemand iets liefs?:D

2. unknowable

unknowable Niet meer actief

Ik zou gewoon letterlijk schrijven wat je denkt. Dus dat je niet goed weet hoe je het moet omschrijven, dat je weet dat ze niet je 'echte' moeder is, maar dat je haar wel wil laten weten dat je onwijs gek met haar bent! :D

Niet te moeilijk maken!

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Lieve J..

Je bent misschien niet mijn 'echte' moeder, toch voelt het wel zo.
    Een hele fijne moederdag gewenst.

Wij houden van je!

Liefs, H en L..

Zoiets?:p

4. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Jaa zou zoiets doen :)

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Mooi :)

6. Mnon

Mnon Niet meer actief

Heb je geen contact meer met je moeder? (ik zou het namelijk niet leuk vinden als mijn dochter naar een ander schrijft je bent misschien mijn moeder niet, toch voelt dit wel zo)
    Maar mocht je geen of slecht contact hebben met je moeder dan snap ik het wel

7. KimK

KimK Niet meer actief

Wat maakt dat nou uit? Moeder, als die nou wel of niet in beeld is, daar draait het niet om. Ze wil iets liefs doen voor haar stoefmoeder die blijkbaar veel voor haar betekent...

Pff en dan maar altijd zeuren dat stiefmoeders vervelend zijn.... Het zijn blijkbaar de echte moeders die dat zo proberen voor te doen "ik zou het niet leuk vinden als jr dat naar stiefmoeder schrijft".

8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik geef mijn stiefmoeder ook altijd wat voor Moederdag en mijn stiefvader ook altijd iets voor vaderdag.

Ze zijn al in m'n leven vanaf m'n 6e en ook gewoon opa en oma voor m'n dochter dus waarom zo moeilijk doen? Al doet m'n eigen moeder dat ook ik snap dat gewoon niet.

Ts wat je hier hebt neergezet is mooi toch! Niks meer aan doen:).

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik spreek mijn mams ook nog hoor;) zeker:)
    Die krijgt ook wat voor Moederdag;)

Dit is de eerste x dat ik mijn stiefmoeder iets geef, zij heeft zelf geen kinderen, ze heeft alleen mij en mijn broers 'erbij' zeg maar;)

En mijn moeder vind het zelfs erg fijn dat ik het zo goed met haar kan vinden:) en ik ook. Ze zal nooit mijn moeder vervangen, maar ze is wel de vrouw van mijn vader en ik geef om haar;)

Kaartje is verstuurd, nu hopen dat ze het waardeert :D

10. unknowable

unknowable Niet meer actief

Ongetwijfeld!

11. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Super goed. Mijn stiefmoeder en stiefvader krijgen ook altijd wat met die dagen. Hun zijn er ook voor ons.. en het is het gebaar wat belangrijk is. Hier word het altijd gewaardeerd. Al is het maar een kaartje of een doosje chocola of iets :)

12. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Ik zou niet de term "echte moeder" gebruiken, maar "biologische moeder", of "we hebben geen bloedband nodig om een hechte familieband te hebben".

Deel Deze Pagina